Isplative DIY komponenete i potrosni matrijal s eBay-a?

Slucajno sam naletio na ovaj thread:

Ima par zanimljivih a prakticki besplatnih stvari pa sam mislio da bi ovdje svatko mogo staviti link na neki isplativ artikl. A i neke se stvari na eBay-u teze nadju ako se ne zna pravi search string.

Ja sam recimo naletio na slijedece:

10 prekidaca za $1. Iako pise 'non self lock', pitanje je da li su s jednom ili dva polozaja, ovdje

je recimo takav prekidac s 2 polozaja. To je ujedno i jos jedna korisna stvarcica - 5/3.3 V napajanje za experimentalnu plocicu za $2.

2 relay-a s optocoupler-ima za $2.

USB AVR ISP programator za $3 - na njemu je ATMega8 koji u SMD izvedbi kosta vise od programatora a dobije se i flat kabel s konektorom.

40 zica s konektorima za spajanje jumpera za $2.

28 pinski ZIF socket za $1.5.

PIR senzor za $2. Napajanje od 5 do 20 V, izlaz 3.3 V, moze direktno drive-ati LED, trimeri za stimanje trajanja impulsa i osjetljivosti, jumper za biranje nacina okidanja.

3-osni akcelerometar za $5.

Hall switch s komparatorom i stimanjem osjetljivosti za $4.5.

100 LED-ova za $3.

S druge strane, neke stvari za koje bi se ocekivalo da ne kostaju nista, kostaju vise nego kod nas. Recimo odstojnici:

S obzirom na ostale cijene, za ove plocice s 8 LED-ova bi covjek ocekivao da su puno jeftinije:

Pa i za ove u SMD verziji:

Ova 4 kontakta ko na izlazima pojacala:

za $1 su zacudjujuce jeftina u usporedbi s recimo najobicnijim JST konektorom:

cija je cijena ista, a uvijek dobro dodje imati ih pri ruci.

--
Chupo
Reply to

Nevjerojatno, i sad ti nesto proizvedi i to prodaj. Bas me zanima gdje ce biti ovaj svijet za jedno 50tak godinica..?

Reply to
Korisnik

ako je to smece kinesko za par dolara, isplati se iz osobnog gusta izradit sebi bilo sto. Cijena nebitna.

A gdje ce biti svijet za 50ak godina? u post-apokalipsi...

Reply to
BladeRunner

Tko je pametan za par godina bit æe na pecanju i tro¹iti zaraðene novce. Ostali? Radit æe za bezobrazno bogate gazde koji æe im mjeseènu crkavicu uplaæivati redovito i pritom ih uvjeravati da su sretni jer prvog dobiju taman toliko da plate WC papir za taj mjesec.

Reply to
Coin

:-)

Pitanje je gdje ce biti vec i za 5 :-))))

--
Chupo
Reply to

Amerika i Engleska bit ce zemlja proleterska !!!

Reply to
BEZIMENI

Ja sam si davno napravio ISP za paralelni port i taman sam htio napraviti

da se moze spajati i na laptop ali cemu trositi vrijeme - ovaj s eBay-a je ustvari upravo taj programator s linka. Dobar je kad si negdje na putu a radis nesta sta se moze uzeti sa sobom.

Sad bi jos trebalo naci ovog

za par $. Taj ima i high voltage paralelno programiranje a napajanje s USB-a - dobra fora sa sample-iranjem dijela napona na izlazu sklopa za dizanje napona - ovako od oka pretpostavljam da mikrokontroler mijenja frekvenciju i/ili duty cycle na PWM ulazu dok se na izlazu ne dobije trazeni napon.

--
Chupo
Reply to

Bok, ti radi ovaj mail - da te nesta pitam?

--
Chupo
Reply to

Osam sezdeset - vratice se opet!! :-))

--
Chupo
Reply to

Dakle, ¾eli¹ reæi kako treba otvoriti prodavaonicu bezobrazno skupog ribièkog pribora?

Reply to
Mario Malenica

Radi, pitaj. Izbaci *

Reply to
Coin

Nisam imao vremena napisati ovo(radio sam za bezobrazno bogatog gazdu), no ako mislis na pecanje pored mora zaboravi, tad ce more biti jedna golema septicka "jama", mnogi tvrde da je to vec i danas...

A sto se tice pameti, ona jednostavno u HR ne prolazi (tek iznimni slucajevi nesto uspiju ovdje, kod kojih se poklope sreca i mnogi drugi faktori.)

lp, BladeRunner

Reply to
BladeRunner

"BladeRunner" wrote

tu ti vrijedi ona studentska trigonometrijska permutacija "imam s èim, imam s kim, nemam gdje....imam s èim, imam gdje, nemam s kim...itd.."

samo u ovom sluèaju ide; "imam pameti, imam poèetni kapital, nemam ideje.....imam poèetni kapital, imam ideje, nemam pameti....itd..itd.."...nastaviti permutirati niz navedenih pojmova :)))

Reply to
Gaghigno