Elektrièni motor

Da li mi netko mo¾e reæi gdje da nabavim elektrièni 12V motor po moguænosti oko 250-300 w kao recimo ovi ovdje :

Nije nu¾no da su ovog oblika samo mi ne pada na pamet gdje bi se to moglo naæi. Mo¾da iz nekog auta da skinem? A druga stvar je da li ima netko shemu regulatora okretaja za takav motor. Radi se o tome da bih ga koristio za bike samo mi se ne daje skoro 3000kn za kitove koji se mogu kod nas kupiti.

zahvaljujem

Reply to
sorry

E a jel ima? kakvu shemicu? Nisam siguran da æu naæi tog lanjskog Majstora. Namjeravam spojiti taj motor u obliku tarnog prijenos na gumu samo kao lagana pomoæ na uzbrdicama s moguænosti mehanièkog otkvaèivanja tokom vo?nje. Dakle ni? specijalno. Vjerojatno bi i taj od brisaæa dobro vrtio.

thnx

Reply to
sorry

thnx poslao sam mail

Reply to
sorry

ajd molim te kad skeniras prosljedi i meni i meni na mejl taj dio skeniran iz majstora... zanima me takodjer taj regulator...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ovakav bike imas gotov u Ipercoop-u za 2690kn

240W, 20km/h, 40km

'ajde

Da to nisu dobili kao prvobitnu instalaciju, verovatno ne bi ni znali da news uopste postoji. :) A kada bi znali na kom serveru im radi news transfer, verovitno bi ga konfigurisali za nesto drugo. :) O razmeni izmedju razlicitih povajdera, da i ne govorim. :) Ja sam pratio jedno vreme preko nekog free news servera, ali nakon reinstalacije kiks*pe, zaboravio sam kako se zove i sad ne mogu da ga pronadjem. :) Koristio sam vise razlicitih istovremeno i sad se ne secam kako se zove. Bio sam ubedjen da je reed news netfront, ali izgleda da nije ili da je u tom periodu uklonio hr binaries grupe. :) Probao sam desetak od tada, ali ni jedna nije prenosila binaries sa hr prostora. :)

Reply to
SASA M.

Nekad dok je tehnicom radio, razmena je bila izvaredna, medjutim odavno su ugasili server. :(

Reply to
SASA M.

lp

Reply to