kupovina nestandardnih odvijaca

Dakle, gdje se u zg mogu kupiti nestandardni odvijaci? Trenutno mi trebaju female tamper-resistant line odvijaci.

- ALR3T na primjer

Ni na ebayu ih ne nalazim. Da li imaju jos neko drugo ime?

Hvala!

Reply to
Jura

Prije cca pola godine kupio sam komplet takvih odvijaèa/nastavaka u crvenoj gumenoj kutiji identiènih onima sa tvog linka u Metrou za cca 70 kuna i gotovo sam siguran da sam ih viðao stalno na policama. Isto tako ima i ne ebayu ali se sada nemogu sjetiti toèan naziv kako se zovu ali cjena im je ista kao kod nas... Baci pogled na Chipoteku, vrlo vjerojatno ima i tamo...

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Nije problem

Reply to
Pegaz

Pogledaj na sljedeæem linku i odaberi ¹to ti treba.

briglja

Ove sam prije dva mjeseca kupio u Bauhausu (mislim da je cijena bila oko 120 kn):

Baumax ima dobar izbor Wolfcraft proizvoda.

Reply to
Vox

E da, zaboravio sam reci da ova varijanta s bitovima otpada jer naravno da su ti serafi u rupi dubokoj 5cm tako da nista deblje od serafa ne moze proci do dolje..... Koliko vidim na ovim linkovima koje ste poslali (hvala) sve varijante su s bitovima.... eventualno onaj zadnji set

ali taj dode 40 dolara :(((

Reply to
Jura