Fotopostupak

Dakle; do sad sam, kad mi je trebala ploèica trèao do fotokopirnice i onda "peglao" taj papir, te nakon toga flomasterom krpao rupe na (skoro svakoj) stazi. Ali dosta mi je toga. Nabavih konaèno laserski printer, i sad me zanima ¹to s njim.

1.) Koje "papire" vi koristite (mo¾e li poslu¾iti obièna grafoskop folija?). Gdje se ima toga kod nas za kupiti (po moguænosti u Rijeci)?

2.) Èi¹æenje ploèice. Svugdnje na webu se spominje vim, kako ja do sada nisam imao vima, eksperimentirao sam (za onih par projekata za koje sam uopèe radio PCB) sa pra¹kom za rublje, domestosom.... ima li to kakav bitan utjecaj, tj, je li mi pametno nabaviti vim?

hvala

--
Gimzo
Reply to

Folija za laserski printer. Grafoskop folija je deblja pa morash duze zagrijavati sto znaci da ti je veca opasnost od ljepljenja folije. Ali mozhe i ona.

Ma ne prasak za rublje :)). Nije ni cudo da si krpo rupe. Prasak za rublje je na bazi sapuna to jest sam po sebi je jako masan. Ak si nekad prao nesto onda si mogo vidjeti da su ti ruke masne i morash ih pet puta isplahnuti. Ocisti on plocicu ali ti ostane uvijek masnoga od praska.

Vim je stvarno najbolji a nije ni skup i ima ga svuda. Zamijene isto ima i mozhes prepoznati po tome sto su to plasticne bocice koj na vrhu imaju

5 rupica.
--
Pero(KLicov),makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu?!.?

Reply to
zilivss

Reply to
BASHA

Ja sam znao cistit plocice sa gumicom za kemijsku olovku ona plava strana plavo crvene gumice i radi... Z

Reply to
zega