Pitanje u vezi GSM pojacal signala

Postovanje,

prije svega isprika ako je ovo kriva grupa za ovo pitanje..

Naime radim u firmi koja ze nalazi u podrumu i naravno signali na mobitelu je nikakav,bolje receno nema ga :(

Sada bi me zanimalo dali postoji nekakvo pojacalo koje bi radilo na bazi duplexa??

Ako postoji ,dali netko mozda zna firmu u Hrvatskoj koja se bavi time,ili dali netko od Vas moze napraviti nesto takvo?!

Hvala svima unaprijed

Reply to
Spartak

Kod mene u firmi je ta firma bila T-mobile :), a postavili su ureðaje i antene o svojem tro¹ku. Ali sumnjam da æe to iæi postavljati za 2-3 osobe. Ako nema puno zaposlenih/pretplatnika, poku¹aj im reæi da dolazi puno klijenata koji ne zbog toga ne mogu telefonirati, bla, bla, ...

Reply to
Damir ©eligo

Imam i ja slièno pitanje, sa sliènim problemom, samo kaj bi mene zanimal mobilni ureðaj... Radi se o PDA terminalima koji u sebi imaju ugraðen GSM modem preko kojih obavljaju odreðenu komunikaciju sa serverom. Terminali slu¾e za obavljenje odreðenih radnji u komunalnim poduzeæima, a koriste se u zgradama, kuæa, stanovima, podrumima.

E, problem su podrumi, gdje nema GSM signala. Ideja je neki mobilni repeater koji bi omoguæil komunikaciju na nedostupnim mjestima, toènije, bil bi ko neki most izmeðu bazne stanice i samog terminala. Videl sam neke ureðaje koji to kao rade, no skeptièan sam prema tome - nisam ba¹ siguran da more raditi bez dozvole mobilnog operatera i bez zakupa frekvencije za repeater, plus kaj je repeater mobilan pa dolazi do problema sa zemljopisnom podjelom frekvencija.... No, nemam pojma kak radi GSM protocol, tak da su to sve samo pretpostavke.

Dal netko ima ikakvog iskustva u tome?

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy (9A5ALL)

probvaj uzeti 2 gsm antene, jednu postavit vanka a jednu unutra i direktno ih povezati(bez ikakvih pojacala) ...

moraju biti povezane ¹to "kraæim" i ¹to "debljim" naravno impedancijama ¹to bolje prilagoðenim kabelom....

Reply to
Ivan Veli

:-) bas me zanima zasto

-- 'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...My mother, and my sisters, and my brothers. 'Lo, there do I see... The line of my people...Back to the beginning. 'Lo, they do call to me. They bid me take my place among them. In the halls of Valhalla...Where the brave...May live...forever.

Reply to
unknown

ma jedna yagica ili nesto bolje usmjerena na repeater a druga u podrumu prema korisnicima i mora necega biti...

Reply to
zega