Pitanje u vezi zvucnickih kutija??

Kupio sam Senon predje zvucnicke kutije: prilicno sam ZADOVOLJAN kvalitetom svuka tj kako zvue ali primjetio sm ovo:

Naime kutija se sastoji od 2 "wofera" rej srednjotonca sprijeda i 25 cm subwofera bocno:

KOD prve kutije prilikom "udara basa" PREDJI woferi tj srednjetonci(nezma sto su tocno) NE VIBRIRAJU PREVISE kada ih gledam nego se SVA SNAGA u trenutku udara basa uglavnom prenosi na SUBWOFER BOCNO i on wibrira: ALI kod druge kutije nije tako: prednji zvucnici relativno JAKO vibriraju dok je 25 cm bocni subwofer relativno mirniji u usporedbi s prvim zvucnikom:

Tj kada pojacam malo jace zvucnike onaj jedan to dobro podnosi jer bocni subwofer wibrira jako tijekom basa : dok kod ovog drugoj bocni subwofer je mirniji u usporedbi s prvim zvuckiom a predji wfer wibrira PRILICNO velikom amplitudom : ne primjecujem neke distorzije prilikom jaceg ganjanja zvucnika ali u cemu je problem nebi smjelo biti tolko snage na prednjima jel ce se raspasti bas bi trebo da pokupi snagu

Reply to
606

Otvori otraga kutiju gdje se nalazi prikljucak i skretnica. Vjerujem da su zamijenjeni kablovi od prednjeg bas/srednjotonca i bocnog bas-a. To bi trebalo rijesiti problem.

Pozdrav!

Reply to
-Rio-

Krivo spojeni driveri na skrenicu ?!

Reply to
bedak

Imao sam doma tjedan dana model 2610B, izgledom su zvu=E8nici ok, nisam imao takvih problema, oba dva su radila ujedna=E8eno. Dvije 16ice su u kompresiji i nema od njih ba=B9 basa, =B9to mi je prili=E8no glupo i =E8udno. Na=BEalost bas je totalna koma. Da trpe glasno=E6u to je istina, za tulume su super, al kad pusti=B9 neku muziku na njima, na nekoj srednjoj glasno=E6i, to sve ne=B9to dumi drnda, nije to onaj lijepi =E8isti bas. Kolko god sam se igrao sa pode=B9avanjem recivera nisam uspio izvu=E6 ono =B9to sam htio. Istina za te pare (650kn) bolje ni nemo=BEe.

Probaj ih otvoriti da vidi=B9 jel je unutra sve isto? Niko ti na=BEalost nemo=BEe garantirati da su jedinice po karakteristikama iste

Reply to
dubravko

E da, taj dolje bas nema skretnicu =E8ini mi se, ve=E6 on drma sve =B9ta mo=BEe. Skretnica je u kompresijskom dijelu gdje su 16ice i visokotonac.

Reply to
dubravko

In news: snipped-for-privacy@h48g2000cwc.googlegroups.com, dubravko typed: : Imao sam doma tjedan dana model 2610B, izgledom su zvuènici ok, nisam : imao takvih problema, oba dva su radila ujednaèeno. Dvije 16ice su u : kompresiji i nema od njih ba¹ basa, ¹to mi je prilièno glupo i : èudno. Na¾alost bas je totalna koma. Da trpe glasnoæu to je istina, : za tulume su super, al kad pusti¹ neku muziku na njima, na nekoj : srednjoj glasnoæi, to sve ne¹to dumi drnda, nije to onaj lijepi : èisti bas. Kolko god sam se igrao sa pode¹avanjem recivera nisam : uspio izvuæ ono ¹to sam htio. Istina za te pare (650kn) bolje ni : nemo¾e. : : Probaj ih otvoriti da vidi¹ jel je unutra sve isto? Niko ti na¾alost : nemo¾e garantirati da su jedinice po karakteristikama iste

To je zbilja cudno. Jesi ih sigurno dobro spojio? Tj. isto? + na + i - na -? Jesi provjerio u kutiji da mozda u tvornici nisu dobro spojili oni sami zvucnike? Jer, po tvojem opisu mi se cini da su ti zvucnici u protufazi.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

E da, taj dolje bas nema skretnicu èini mi se, veæ on drma sve ¹ta mo¾e. Skretnica je u kompresijskom dijelu gdje su 16ice i visokotonac.

pa kak moze subwofer bit spojen bez skretnice? pa "visoki tonovi bi ga grijali bezveze" ?!

Reply to
606

otvorio i otraga nema nista

Reply to
606

ali prilikom testiranja i zapazanja kja sam iznio gore koristio testirao sam takodjer i svaki zvucnik posebno tj. onda ovo faza protufaza nema veze ?! p.s provjereno sam ih dobro spojio

Reply to
606

ali naravno moguce je da su oni prilikom lempljenja kabela na kuciste ih zamijenili obratno budem probao promijenit polaritet pa javim...

p.s imas mail

Reply to
606

Kad se sagne=B9 do basa od 25cm, =B9ta =E8uje=B9? On svira sve, ne samo najni=BEi bas, nego sve =E8ak i ono =B9to bi dvije =B9esnaistice odradile savr=B9eno. Ako si ti zadovoljan ok, ja nisam bio.

Ako slu=B9a=B9 zvuk subwoofera on drma samo bas, nema da =E8uje=B9 srednje, a ti kod ovih senona =E8uje=B9. Rastavi ih pa malo pa pogledaj, ja sam to u=E8inio i iznenadio se.

E da imam sony reciver iz qs serije, cca 2800kn pla=E6en. Star oko 2 godine. Isproban je sa boljim zvu=E8nicima i to je onda sasvim druga pri=E8a.

Reply to
dubravko

Kad se sagne¹ do basa od 25cm, ¹ta èuje¹? On svira sve, ne samo najni¾i bas, nego sve èak i ono ¹to bi dvije ¹esnaistice odradile savr¹eno. Ako si ti zadovoljan ok, ja nisam bio.

Ako slu¹a¹ zvuk subwoofera on drma samo bas, nema da èuje¹ srednje, a ti kod ovih senona èuje¹. Rastavi ih pa malo pa pogledaj, ja sam to uèinio i iznenadio se.

DAj pliz reci sta si nasao unutra !!! gdje je skretnica ?

neda mi se rastavljat niti ih necu rastavljat dok jos rade kako treba

Reply to
606

su

Zar nema ni kondenzatora prema manjem zvuèniku? Sigurno 'skretnicu' glume razlièite impedancije: Recimo 8 oma za veliki, a 16 oma za mali zvuènik? Probaj jedan-po-jedan zvuènik u svakoj kutiji....

Reply to
Vaso

ma ja sam samo iza otvorio enznam mozda je skretnica u MALOG prednoj komori do koje ne mogu ako ne otsarafim zvucnik sprijeda sto mi se ne radi ...ima neke cudne imbus sarafe

Reply to
606

pa onda visoki tonov bezveze dolaze na veliki zvucnik.. mozda bi to sve skupa bilo bolje kada bih ugradio skretnice ako ih nema ?

Reply to
606

glume

Ali tako su jeftinije kutije! Btw: Prije ugradnje skretnica, utvrdi uzroke pojave, mo¾da ti je neki zvuènik u banani, a ako mora¹ i njega mijenjati, mo¾da bolje promjeniti zvuène kutije...

Reply to
Vaso

Skretnica postoji, u kompresijskom dijelu je, ima par elemenata na plo=E8ici i to je skretnica za 16ice i visokotonac, al za sub nema skretnice, ili sam je ja previdio. Rastavio sam sve jel me ba=B9 zanimalo, i od konektora na zadnjoj strani ide samo =BEica za sub, koja prolazi pored skretnice u kompresijskom dijelu i probu=B9ena je stijenka za ulaz u sub dio. I samo je spojeno na sub. Zna=E8i da on svira sve =B9ta mo=BEe. E sad vjerujem da bi bilo puno bolje odrezati ga da svira samo duboke, al mi se to nije dalo jer je to ulog od jo=B9 150kn po kutiji, a opet imam senon zvu=E8nike. Brzo sam ih se rije=B9io i sad se =E8eka ne=B9to ipak malo bolje.

Reply to
dubravko

Ako slu¹a¹ zvuk subwoofera on drma samo bas, nema da èuje¹ srednje, a ti kod ovih senona èuje¹. Rastavi ih pa malo pa pogledaj, ja sam to uèinio i iznenadio se.

E da imam sony reciver iz qs serije, cca 2800kn plaæen. Star oko 2 godine. Isproban je sa boljim zvuènicima i to je onda sasvim druga prièa.

lali zar je problem stavit skretnicu zar su skretnice tako skupe?

tj kutije samo mo sebi su vrlo dobre od medijapana i cini mi se da bi s malim ulogom mogli imat i jos bolji zvuk?

Reply to
606

To mo¾e biti problem ako skretnica srednjotonaca zakreæe fazu za samo 90 stupnjeva, a dubokotonac emitira te frekve bez zakretanja faze...

Reply to
Vaso

se.

hmm?

Pa kolk kosta skretnica po watu snage niskotonca kolko mi dB treba?

pa kaj se ne moze to namotat tj sam napravit ?

CUDNO na prednjim srednjencima NEMA viskih tonova na na SUBU IMA SVIH tonova

Mani se cini da je najbolje napravit 2 setereo pojacala i spojit ih na srednjetonac a SUB posebno spojit na posebno pojacalo i na ulazu lijepo napravit skretnicu a ne pasivnu skretnicu na izlazu

Ali sto ce onda bit is fazom ? da li aktivna skretnica tj ona prije predpojacala okrece fazu ili ne kao klasinca induktivna pasivna skretnica?

Reply to
606