7 alternativa za Raspberry Pi

Ne jedna nego citavih 7 alternativa - eto, da nebi slucajno RPi-jevci mislili dasu sami u svemiru.

StoneThrower

-------------------------------- ?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it? Albert Einstein

Reply to
Stonethrower

.. jos 6 alternativa:

[...]

... + onaj spomenut u proslom Bug-u:

.. i meni najmiliji CuBox:

Daklem ukupno 15 dosad. Ako netko zna za jos kakav, obznanite.

[...]

Dok ne naprave neki koji moze vrtit Windoze, dzaba im trud

Reply to
Dakky

On 3.12.2012 3:02, Dakky wrote: > Path: nntp.amis.hr!news.metronet.hr!news1.t-com.hr!.POSTED!not-for-mai l > From: Dakky > > On 2.12.2012. 23:01, Stonethrower wrote: >> Ne jedna nego citavih 7 alternativa - eto, da nebi slucajno RPi-jevci

Reply to
Active Phase Switching

Da si barem pogledao ¹to je to èovjek postao, vidio bi da barem jedan modul to mo¾e...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Svi ti moduli su bazirani na ARM arhitekturi na kojoj Win ne rade, dakle pokazi mi prstom koji moze, jer ocito sam corav

Reply to
Dakky

Pa, kad ba¹ tjeramo mak na konac, Win8 rade i na ARM arhitekturi, no niti to nije bitno - na drugom linku:

odi na modul 3/8 (Intel NUC).

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Nije tocno, postoji najnovija tehnologija koju MS naziva Windows RT:

i namjenjena je, dakako, Tabletima/Ultrabook-ima sa ARMom

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Evo, jos 4 low-cost ARM development board-a:

- Android6410,

- Minidevs,

- PandaBoard,

- Armadillo,

Stonethrower
www.dgmicrosys.com
--------------------------------
?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it?
Albert Einstein
Reply to
Stonethrower

Ovdje su svi lijepo poredani:

-- Stonethrower

__________________ ?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it? Albert Einstein

Reply to
Stonethrower

Na svim SBC x86 ploèama koje sam koristio u zadnjih godinu-dvije konstanta je 2 mre¾na ¹tekera i 2 SATA ¹tekera.

Na ARM ploèama, iako se sada veæ razbacuju gigahercima, jo¹ se nitko nije sjetio staviti 2 funkcionalna SATA ¹tekera i jedan gigabitini Ethernet ¹teker.

To bi bila idealna kombinacija za neku minimalnu linuxoidnu distribuciju, pa potjerati RAID-1 u softveru i eto ne pretjerano skupog "kuænog" servera male potro¹nje.

Reply to
Mario Malenica

Nigdje se ne spominje Freescale LOCO. Za kojih mjesec dana nekoliko komada æe mi do¾ivjeti punu godinu rada u

24/7 uvjetima.

Nego, ako je itko radio sa Cortex-A9 ploèama, koliko se ugrije procesor ako se po¹teno optereti 3D grafièki dio? Iliti, treba li montirati hladnjak.

Reply to
Mario Malenica

Najblize zeljenom nasao sam dvije ploce:

VIA APC 8750,

To je Android PC, za $49 tesko ces dobiti bolje: 800MHz ARM1176JZF SoC,

10/100 Ethernet, VGA, 4xUSB2.0, HDMI Jagma za plocom je prevelika, sample-ovi su planuli za par dana, vec mjesecima cekam bilo kakav mail ili vijesti putem pre-order-a, na ebayu rijetko do nista.

Firma mbest nudi blize onome sto trazis:

ali sporo: tek 375 MHz

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com
?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it?
Albert Einstein
Reply to
Stonethrower

Zasto bi to itko zelio raditi?

Znas li zasto te stvari mogu vrtiti Linux i BSD-e a ne Windowse?

--
"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson

Sto bi bilo sve pet da ARM-ovi uopce imaju snage gurati ista kroz Gb interface.

Sto se SATA tice dijela tice:

"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson
Reply to
Davorin Vlahovic

Zelis reci da GHz-ni visejezgreni ARM ne moze prenijeti vise od 100 MBps ?

To sto nesto mozes spojiti na taj nacin ne znaci da ces dobiti i priblizno iste performanse.

--
Pozdrav,
Walter

Ploèa koju koristim ima ugraðen SATA (jest da je proradio nakon milijun patcheva), tako da mi ne pada na pamet koristiti ovo za ne¹to ne èemu bi bio svn i sliène stvari.

Reply to
Mario Malenica

Zato ¹to je lak¹e (i jeftinije) naæi dobrog .NET programera nego nekoga tko se ku¾i solidno u C++ i jo¹ da se uz to ¾eli zajebavati s deploymentom na Linuxu. Eto za¹to.

Zato ¹to je osoblju u nekakvoj korisnièkoj slu¾bi lak¹e preko telefona iz bo¾je zabiti nedjeljom u 2 ujutro objasniti gdje ¹to treba klikati po Windozama, nego koje kung-fu poteze mora napraviti u konzoli. Eto za¹to.

Zato ¹to je to do sada bilo malo tr¾i¹te i nije im bilo zanimljivo jer je lova bila sitna za njihov pojam. Inaèe, NT kernel nije vezan za x86, radio je i na PowerPC-u, Itaniumu, Alphi i jo¹ nekoliko odavno mrtvih platformi. A ako æemo biti picajzle, jedan Majkrosoftov OS je veæ bio napravljen za ARM platformu, zar ne?

Neka cvate 2^10 cvjetova i neka Microsoft ¹to prije porta svoj SW i na tu platformu. ©to vi¹e konkurencije, to bolje za nas koji od toga ¾ivimo.

Reply to
Mario Malenica

Gledao sam raznorazne VIA ploèe jo¹ prije, oni su mi malo poskupi za po doma. Prièekati æu jo¹ koji mjesec jer imam jo¹ nekakvog drugog posla, pa æu onda vidjeti od èega mogu sklepati ma¹inu.

Trebao bih staviti gore svn (subversion) i jo¹ ne¹to za verzioniranje ostalih "obiènih" dokumenata (po moguænosti doc, xls...).

Reply to
Mario Malenica