Par pitanja oko net tv-a

©to je to kod Philipsa Net tv? Da li se na svakom tv-u koji ima ulaz za mre¾ni kabl mo¾e otvoriti browser i surfati po SVIM stranicama ili samo odreðenim? I ¹to znaèi WiFi ready? Ready za ¹to, ili ima WiFi ili nema...
Reply to
aaaaaa

sorry, kriva grupa

Reply to
aaaaaa

Imam takav Philips TV. Na koju si jo¹ grupu postao pitanje?

i nema driver.

Reply to
AS

neznam dal moze na svakom,ja na svom mogu otvarat sve stranice ali svejedno to slabo radi, neke kompleksnije stranice tipa facebook stekaju opako, imas par "kanala" recimo kao gui za stranice tipa youtube,flickr,picassa, to radi sasvim ok. ono sta radi super i za sta ja koristim taj lan port je dlna,dignes wild media server na kompu,pobacas u share foldere sa filmicima i na telci dobijes menu di vidis sve te foldere,rade titlovi,transkodiranje u letu na rezu koju zelis etc..

Reply to
gAc

ovdje je moj lagani osvrt na Philips TV:

AS

Na hr.rec.tv.ureðaji

Hvala, ovo je dobro znati

Reply to