Molim pomoæ..mini tuner za port. cb tv Amstrad..tra¾im

Tra¾im informaciju ili konkretnu pomoæ oko nabavke novoga ili dobroga /polovnoga mini tv tunera za portabl c/b tv! Znaèi tv mehanièari..

Tuner je od Tv: Amstrad TVBWR5. (Kupljen u Emezzeti,ne tako davno) Ekran je mali od 5" te se radi o malom cb televizoru. Ne bih ga ni popravljao ali radi se o tv-u koji otac koristi u bolnici,te je nauèio na njega..

Mo¾e li mi tko dati kakav koristan info...(imam sliku u jpg-u+oznaku sa kuæi¹ta..)

Ima li kakav ovla¹teni prodajni servis za Amstrad televizore/opremu u Hrvatskoj? Ili da ima tko takav isti tv/istoga tipa ali neispravan,te da mu je tuner ok?

Unaprijed zahvalan na svakom korisnome emailu

Pozdrav. Dubravko/Vukovar

email na dir. e-adresu jer nisam èest gost grupe,tks!!!

Reply to
Vudoo