Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Ima li netko iskustva sa relativno pouzdanim i preciznim mjeracem potrosnje
struje, po mogucnosti ne vise od 200 kn?  Mislim na onaj koji se usteka u
uticnicu a u njega trosilo, pa na displayu izbaci trenutno potrosenih kWh.

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Mislis ovakav?
http://tinyurl.com/7z6ke6f

Povremeno ga bude u Lidlu
Ja imam stariji model

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Odličan. Točno toga imam, 100kn je bio u Lidlu.
Jedina mana mu je kaj ima male baterije pa ih dosta brzo potroši...

Mjeri napon, struju, trenutnu potrošnju (W), potrošnju kroz vrijeme (uneseš
vrijeme i izmjeri recimo kolko je vešmašina potrošila za vrijeme pranja...),
Max potrošnju, cos fi, ima 2 tarife ukucaš vrijeme i cijenu kWh i izračuna
potrošnju u kunama...
Odlična stvar....

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Hvala za informaciju. Usput u kojem ste ga lidlu kupili? Bio sam jucer u
onom pored King Crossa i nije ga bilo.

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Obicno se jedanput godisnje pojavi u kratkotrajnoj ponudi i vrlo brzo
rasproda...

Walter

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Istina, čekao sam skoro godinu dana da se pojavi...

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?
Ja svog kupio u Electronic centru u Tratinskoj za 110 Kn.

Oni uglavnom imaju uvijek

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Ili na Ebayu sa 15-ak USD sa dostavom...

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Takav ne šalju u HR

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Ovakve salju (DX, oko 85kn sa ukljucenom postarinom)
http://tinyurl.com/cev459l

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?
Dana E8%etvrtak, 17. svibnja 2012. 15:06:44 UTC+2, korisnik teflos napisao =
je:

Ja ugradio prekidaE8%. Jedino kod ukljuE8%ivanja treba podesiti vrijema.

Re: Koji mjerac potrosnje elektricne energije?

Kupio u Bauhausu za 99 kn. Cisto OK radi. Mjeri napon, struju, snagu, kWh i
cos fi. Mozes mu ukucati i cijenu struje, pa ce iznaciti potrosnju.

Site Timeline