Napajanje motora iz baterije

Pozz !

Mo?e mi netko objasniti na koji nacin radi elektricni skuter. Zanima me dio baterija - motor.

Npr. kako izracunati potro?nju baterije ako imas 1 kw motor. Kak znati kolika mi je baterija potrebna za napajanje 1kw motora itd.

Nije mi jasno ovo:

Frajer ima 4kw motor a napaja ga iz cca 2kw baterije. Ok jasno mi je da postoji neki kontroler potro?nje pa da manje vu?e kad je u pokretu ili u nekoj vecoj brzini, ali opet....

Reply to
Marko

vecoj brzini, ali opet... Frajer ima 4kw motor a napaja ga iz cca 2kw baterije. Ok jasno mi je da postoji neki kontroler potro¹nje pa da manje vuæe kad je u pokretu ili u nekoj vecoj brzini, ali opet....

Znaèi ako ima¹ elektromotor od 1kw i napon baterije od 48v i kapaciteta

40Ah: 1kw=1000W : 48v = cca 21Amper Znaèi motor uzima striju od 21A pri punom gasu skutera ili veæ di je montiran. E sad ako bi vozio uvijek s punim gasom baterija bi se ispraznila za : 40:21= cca1.9 h teoretski,u praksi bi to bilo oko 1h i ne¹to sitno.

Kakva 2kw baterija,kapacitet baterije se oznaèava u Ah(amper sati) Eventualno mo¾e¹ u Wh(kWh) odrediti koliko æe energije trebati bateriji za neko tro¹ilo,tj koliko je potro¹ilo.

Reply to
manky

Motor je 4kW, ali koristi se samo 'dio' do 2(3,2)kW