Napajanje iz raèunala

Trebam ispravljaè sa izlazima 12V i 5V za ¹to je idealno napajanje iz raèunala. Meðutim, kada ga npr. izvadim iz raèunala i spojim na 220V neæu dobiti odmah 12V i 5V na konektorima . ©to treba spojiti ili prespojiti na glavnom konektoru ¹to izlazi iz napajanja da bi dobio potrebne izlaze na malim 4-pin konektorima.

Reply to
mark

da i ja nekome pomognem trebas da spojis zelenu i crnu zicu tada se napajanje upali i dobis sve sta ti treba trebat ce ti 2 crne zice,crvena i zuta ispravite me ako grijesim

Reply to
marko

Hvala na savjetu, isprobati æu

Reply to
mark

prije sam se ja na isto to raspitivao, i rekose mi ljudi da je dobro spojiti neki potrosac veceg otpora zato da bi konstantno bio opterecen... tipa cd-rom itd...

neæu

na

Reply to
Marko Knezevic

U poruci: dv6p8p$df$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Marko Knezevic je napisao/la:

: prije sam se ja na isto to raspitivao, i rekose mi ljudi da je dobro : spojiti neki potrosac veceg otpora zato da bi konstantno bio : opterecen... tipa cd-rom itd...

Ovisno o napjanju, al, u principu, pozeljno je da je neki potrosac spojen.

Recimo 0.1A na 5V i 0.1A na 12V.

Moze biti otpornik, zarulje....

-- Tihomir Krizan

Reply to