MOSFET

Jel P-kanalni MOSFET provodi struju od drain-a ka source-u dok nema napona na gate-u? A kad doðe napon vi¹e ne provodi odnosno otpor je beskon. grazie

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

©to znaèi "nema napona"? Uvijek se gleda napon izmeðu elektroda.. Ugs, Ugd, Uds... No, predpostavimo da je spoj slijedeæi - source je na +12V, teret je izmeðu drain-a i mase. Ako sad gate spoji¹ na masu napon Ugs bit æe -12V i P-kanalni MOSFET æe voditi, pa æe na teretu biti +12V (umanjeno za pad napona Uds). Ako gate spoji¹ na +12V, tad je Ugs=0V, pa æe MOSFET biti zatvoren...

- Jura

Reply to
Jura

napona

Ugd,

izmeðu

A kako je kod 'obogaæenog' P-kanalnog?

A meni treba da naponom od 5V upravljam naponom od 12 V znaèi, na drain-u imam +12V, na source-u 0V, i sad na gate dovodim 0V ili

5V....jel èe to radit?

"vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:ec0lot$lmh$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr...

Reply to
inz

Vjerojatno ne, iako bi trebalo pogledati datasheet od tog MOSFET-a. Mo¾da ga

7V napona dr¾i jo¹ u zatvorenom stanju...

- Jura

Reply to
Jura

Sad sam napravio da na GATE dovodim 12 V,a ne kao ¹ta sam jutros govorio 5V, ali ¹ta mi se de¹ava!!, ako spojim na source 12V (odnosno ne¹to manje jer imam prije njega neki pad napona , pa na source stigne 11V) a na DRAIN- 0V (iza draina nemam nikakv teret), a na GATE uopæe nije spojen (pin je odspojen) onda mi MOS provede struju (mjerio sam mu tad otpor i to je negdije 50 Oma) . Kad u takvom stanju dodvedem na GATE 12 V on ne zatvori , Za¹to?? I dali bi on trebao provoditi s obzirom da su source i gate na istom potencijalu (0V)?

Hvala svima na pomoæi!

"Jura" je napisao u poruci interesnoj grupi:ec17g4$bnp$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
inz