FET - Rds pitanje

45N03LT FET
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/18528/PHILIPS/PHB45N03LTA.html

za Rds kaže da je "low on-state resistance" ...otpor bi trebao biti
20-40mO.....mjerim ga i otpor je 1600 Ohma D-S, kako god da okrenem polove
pipalica...i kad dotaknem prstom gate, on ga fino otvori...ali mi pokazuje
čistu nulu u oba smjera...a imam Hamegov lab miliohmmetar za koji usitinu
sumnjam da laže...odnosno, pokazuje mi nekih 4-5mOhma...jel to velika
razlika od deklariranog?!

pronašao sam u krami vrlo sličnih fetova tog tipa 03LT... i pokazuje mi puno
veće miliomske otpore na njima....no, sad sam zbunjen....jel sporni fet OK
ili nije na kraju balade?!?!?

sporni fet je iz PC-PSU 180Watta...i nalazi se na izlazu 3.3V raila...

inaće...da stavim bilo koji drugi FET tog tipa, a   koji zadovoljava napon i
struju....hoće li znatno poremetiti odnosno smetati ukoliko Rds nije u ovim
okvirima?!?!  iako koliko vidim...source ide direktno na buck i van na
3.3V...pa mislim da na sam izlaz ne bi smetalo...pa čak niti na drain s
obzirom da na drain dolazi dioda u seriju...

Re: FET - Rds pitanje

Neotvoren ima 1600 oma? Prstom ga 'otvaraš'? Taj je u banani!

Kako instrumenti ispituju element s malim naponom/strujom, možda nije čudno što
pokazuju veće vrijednosti od navedenih u
podacima za veće struje/napone

Kako se radi o 'slabom' napajanju, mislim da neće biti problema...

Re: FET - Rds pitanje

kaj je tu čudno?!?!?!
pa normalno je da FET otvaraš dodirom prsta...možda ne baš svaki...ali
koliko znam iz teorije i prakse....prst može dovoljno nabiti polje za
otvaranje D-S...

Re: FET - Rds pitanje

Čudno je to da očekuješ egzaktne rezultate ispitivanjem potpuno
neodgovarajućom metodom.

Re: FET - Rds pitanje

A ako imaš sintetičku odjeću, laminat na podu i preko toga neki jeftilen
tepih... :D

Re: FET - Rds pitanje

onda ga može i ubiti :)))))))))))))

Re: FET - Rds pitanje
Lijepo ti njega otvori da nabijes gate na dobrih 10V, a ne prstima

Posto je struja kroz mosfet proporcionalna naponu na gatu, logicno je da je
i Rds on pod utjecajem istog

 za Rds kaže da je "low on-state resistance" ...otpor bi trebao biti

Re: FET - Rds pitanje

Taj Rds 40 milioma se može postič ako je napon G-S  8V.
Do 2V izmedju  G-S nece ni vodit, nakon 2V pocinje vodjenje a u sigurno
zasičenje ulazi na 8V.
Pri tomu napod D-S može biti i manji od 2V, ali GS ne smije, inace nema
vodjenja struje.
Ako ti instrument na G ne daje taj napon, ne mozes ocekivat ni te miliome.
Ti miliomi su inaće izmjereni mjerenjem napona DS u stanju vođenja pod
gotovo max strujom.

Pipanjem gatesa ispravnost se može a i ne mora utvrdit.
Sve zavisi koliko imaš smetnji u okolini i statike na prstima.
Vodljivim prstima ako daš napon sa D na G, provest če pod uvjetom da je na D
veči napon
od 2V, a čim provede pasti će napon na D i time i napon G, pa će se
mehanizam negativne
povratne sprege zaustavit na vrijednosti vodjenja ni tu ni tamo.

Ako kratko spojiš GS ili prstom, vodjenje mora nestat.
Ako je G u zraku, moguća su sva stanja, od ne vodjenja, do punog vođenja.
Sve zavisi na koliko napona je nabijen relativno velik kapacitet GS uslijed
statičkog elektriciteta
ili zaostalog od prijašnjih spajanja, a taj kapacitet se ne prazni zbog
ogromnog otpora GS.

Site Timeline