test adaptera

testiram dellov adapter i na jednom je sve u redu. I test strujnog kruga je u redu i test napona.

Dok kod drugog je napon u redu 19.5V mi pokazuje, ali prilikom testa strujnog kruga ureðaj mi ne bipa.

svi ostali adapteri bipaju, ovaj neæe, ¹to to mo¾e biti ?

jel moguæe da adapter ima napona, pokazuje ba¹ toèan napon, ali da ne provodi struju ?(nemam ga gdje isprobati trenutaèno.)

dið

Reply to
diðitalKre¹o

Ovo je dobro !

- while(1);

Reply to
while(1);

ajd kat ti je dobro. drago mi je zbpog tebehe, hebehe

Reply to
diðitalKre¹o

ne

Teoretski, Izvor napona s velikim unutarnjim otporom?

Reply to
vaso