Malo luda ideja

Imam jednu mo¾da ludu ideju. Kako najlak¹e napraviti da ako u moj mobitel stavim drugu karticu to izazove kratki spoj koji spr¾i SVE u mobitelu. glavne stvari su ta sim kartica i ekran

Reply to
Mario

Stavi par grama plasticnog exploziva...

Reply to
Hector

itel

Mozda ti pomogne Apaurin ili Praxiten

Reply to
drago815

itel

Hukni kao superhik...

Reply to
kandinsky

Slo¾i neki meðusklop (s PIC-em recimo) izmeðu SIM kartice i mobitela koji æe, kad detektira nepo¾eljnu karticu, aktivirati upaljaè koji æe aktivirati malo plastiènog eksploziva, dovoljno za uni¹tenje mobitela.

Kompliciraniji naèin bi bilo reprogramiranje samog DSP-a (ili ¹to veæ je) u mobitelu.

--
www.elektronka.com
Reply to

Fri, 17 Aug 2007 20:58:03 +0200, njegovo velièanstvo Ivan Matacic u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

To sam i mislio u prvom planu, ali kolika je eksplozija dovoljna da uni¹ti elektroniku u mobitelu a da onome koji ga dr¾i ne bude ni¹ta? Ne bih sad htio da ostanem bez pol ruke

Reply to
Mario

Pa rekli smo ti, par grama (3-4) plasticnog. Nemoj stavit preko 5 g jer je dosta razoran.

Reply to
Hector

A mo¾da ne bi bila lo¹a ideja da taj meðusklop okine neki visoki napon koji bi spalio ostalu elektroniku. Kaskadu napravi¹ sa diodama i kondenzatorima.

--
www.elektronka.com
Reply to

Sat, 18 Aug 2007 10:00:08 +0200, njegovo velièanstvo Ivan Matacic u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Kakvog bi efekta imalo okretanje polariteta? mislim da bi i to spalilo sve?

Reply to
Mario

Pa Sim kartica se prijavljuje preko korisnièkog pina, detektriaj pin pri paljenju. Ako je pin krivi aktivira¹ sklop za visoki napon. Sklop za visoki napon spoji¹ na izlaze ulaze ili ¹to veæ od sklopovlja koje ¾eli¹ spaliti..Mobitel ce biti "spr¾en" u trenutku, nepovratno. No kako ne vidim nikakav razlog spaljivanju mobitela mo¾da je bolje reprogramirati cijelu stvar da se jednostavno pobri¹e jer predpostavljam da je problem u podatcima. Mobiteli su i tak jeftini, osim ako ti nije cilj nepovratno uni¹titi mobitel.

Reply to
miha

Sat, 18 Aug 2007 12:16:15 +0200, njegovo velièanstvo miha u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Reci to onima koji ih kradu. cilj je, ako je mobitel ukraden, nepovratno ga spr¾iti, ali mi se ne sviða ono ako unesem krivi pin, odmah ga spr¾i. ¹to ako sluèajno unesem krivi?

Reply to
Mario

Nastoj ga ne unosit dok si pijan... :-D

Reply to
Mystique

=B1ti

h sad

Manje od grama je dovoljno da ti raznese ruku. Trebao bi rasporediti po 10-20 mg (zivin fulminat, recimo), pod vitalne komponente, te napraviti sklop koji ce to sekvencionalno detonirati, sa zadrskom od par milisekundi, tako da sve ne rukne odjednom. Prilicno komplicirano, ali izvedivo.

hrvoje

Stavi ispod baterije 100 EUR-a

Reply to
Machi