Kako *fizicki* spojiti LCD (sitni kontakti)?

Kako najkvalitetnije 'izvuci' kontakte nekog display-a (Philips PCD8544 iz Nokie 3310 u primjeru) za na experimentalnu plocicu a kako ga najlakse spojiti na normalnu stampanu plocicu?

Jer, ovo nije bas najsigurniji nacin, pitanje da li ce uopce raditi:

Gledam kako je to napravljeno u ovom primjeru:

ali mi nije bas jasno na koji su nacin spojeni kontakti na plocicu. Da li je iskoristena ona gumena traka s puno paralelnih vodica ili nesta drugo? Se moze mozda nesta slicno ovome napraviti:

?

Saljem i na mikrokontroleri jer je neko sigurno spajao.

--
Chupo
Reply to

Radio sam i jedno i drugo i prvo mi je uvijek radilo. Drugo je uvijek stvaralo probleme.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Sta je 'prvo' a sta 'drugo'? :-) Lemljenje i gumeni kontakti? Znaci da je lemljenje uvijek radilo?

--
Chupo
Reply to

Znaci da

Upravo tako :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

:-)) Mora postojati neki sigurniji nacin. Mislim da nemam sanse zalemiti jedno 5-6 komada zaredom bez greske. Ustvari, lako moguce da niti jednog ne zalemim kako treba :-/

--
Chupo
Reply to

E onda moras jos puuuno vjezbati jer to je pi*darija za zalemiti :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Istina. Vecinom radim s experimentalnim plocicama a kad na red dodje lemljenje pozovem frenda :-)

Mozda, ali ne i meni. Stavi neku sliku da vidim kako nesta tog reda velicine mora izgledati kad je zalemljeno kako treba.

--
Chupo
Reply to

Jednostavno je, ako "zna¹" lemiti. Nabavi SMD pastu, razma¾i gore, tanki vrh, tanki "droti" i nema¹ kaj fulati.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy (9A5ALL)

Lemljenje je naj :-)

Kreso...jesi dobio moj mail???

Reply to
mtech

ma to ja zalemim krampom od 100 W i bez smd paste koja btw skupa ko sam vrag

Reply to
burke

Provodna guma (conductive rubber), vidi:

... pa, lemljenjem, kao sto ucini ovaj lik:

Procitaj jos jedanput tekst pod "Lcd displej" na istoj stranici...autor je iskoristio metalnu kopcu s kojom pritisce display na stampanu plocicu ... (dakle kontakt je mehanicki, bez lemljenja)

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Ti, ali mo¾da on ba¹ i ne :)

Reply to
Tomy (9A5ALL)

Frend je prije jedno 10 godina zalemio neki CMOS chip s mislim 64 ili mozda 96 ili 128 pinova s lemilicom s kojom bi mogo svasati :-)) i sve je radilo. Chip je cini mi se sluzio za prijem s daljinskog u TV-u. Bas cu ga pitati danas o detaljima, vec sam zaboravio o cemu se je tocno radilo ali znam da smo se smijali kad je lemio :-))

--
Chupo
Reply to

Izgleda da u Chipoteci nemaju.

Inace imam tih guma iz HP-ovih laserskih printera, jedna je dosta za spojiti 4-5 Nokiinih ekrana, probacu s tim napraviti jednu plocicu ako prvo sve proradi kako treba. Ustvari, prvo cu se malo zezati s upravljanjem s ekranom.

Procitao sam to i to me i najvise zbunjuje jer gledajuci display, takvo mi prianjanje izgleda nemoguce. Na ovoj mojoj slici

se bas ne vidi, ali straznja strana ekarna (ova koja se vidi) je za

1 mm iznad razine kontakata, osim toga, na njegovoj su plocici jos i plasticni odstojnici, cijeli je ekran odmaknut od plocice pa kontakti ne mogu nikako dodirivati plocicu (ne bi mogli niti bez tih odstojnika).

Na mailove autor stranice izgleda ne odgovara pa pitam ovdje.

--
Chupo
Reply to

Nije bas komponenta koju itko zeli drzati na lageru.

Neznam dali si primjetio ali autor na tom URLu nema "gole" kontakte na LCDu nego su ti kontakti izvedeni na crni 8-pinski konektor vidljiv na slici uz tekt "Lcd dieplej". Taj crni konektor osigurava ili bolje receno uvjetuje potrebnu udaljenost LCD-a od plocice. Taj crni konektor lijepo se vidi ovdje:

Tvoj LCD ocito nema tog konektora i kao takav tesko ces ga prilagoditi mehanickoj konstrukciji s datog URLa. Vjerovatno ces uz malo truda uspjeti iskoristiti spomenute gumice s staroga HPa. Najveci problem pri koristenju provodljivih gumicama je upravo mehanicki - fiksiranje (da stoji pravo), stabilizacija (da se ne pomice) i dovoljan mehanicki pritisak (da nesto ne polomis, da se gumica ne deformira uslijed pritiska, itd).

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Nisam to primjetio :-[ Sad tek vidim. U tom je znaci stos, ima vise izvedbi tih ekrana, tnx.

To me niti ne zanima nego me s obzirom da sam nabavio par starih Nokia a par ih jos stize, zanima kako ekrane iskoristiti za svoje stvari.

Imam materijala za vjezbu. Pa cak i za vjezbanje lemljenja :-))

--
Chupo
Reply to

gdje nabavljas te nokije 3310? trazim vec duze vremena ali nikako da naletim barem na jednu da izvadim lcd... jednu sam vidio na Jakusevcu ali je bio polupan lcd...:-(

pozdrav

Reply to
Fastah

A da li ti je 5110 dovoljno dobar? Imam jednog ispravnog a izgledaju mi na prvi pogled isto

Boris

Reply to
dr. Daniel Jackson

nemam pojma jel dobar, ovisi kakav je lcd unutra... mozda netko zna jel isti ko i kod 3110... odnosno moze li se taj staviti u neki projekt koji koristi od 3110 ili treba mjenjati program...

pozdrav

Reply to
Fastah

Imam dvadesetak ispravnih u ladici, ako je nekome ba¹ toliko te¹ko doæi do displaya :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ