majstore; ¹to je bilo...

Uglavnom, virusa nemam

Ma daj, ispocetka sam ti i povjerovao, onda sam skuzio da ti je fer u emailu od filozofija elektrotehnike i racunarstva :)

Da je sve to tak jednostavno kak ti pricas, to bi se dalo i automatizirati, pa bi ti mozda bio drugi najbogatiji covjek na svijetu koji ima 100%-tni av program na disketi koji uopce ne zauzima resurse racunala ... jednostavno, pretjerao si u samohvali.

Reply to
stef

" > zanima me jedna stvar;

Za neke popravke, pogotovo u elektronici, ÈI©ÆENJE je dovoljno obja¹njenje kvara. Neèistoæe su najèe¹æi uzroènici kvara prvenstveno na finomehanièkim djelovima. Veæina kvarova na videorekorderu je upravo neèistoæa, nema smisla da serviser navodi ¹to je sve oèistio na mehanizmu, du¾an je oèistiti sve. A ako je èistio nema ti za dati nikakvih promjenjenih djelova.

I jo¹. Mnogi su kvarovi banalne prirode, recimo hladni lem, za popravak je dovoljno prelemiti mjesto i stvar gotova, nema izmjenjenih djelova a na novim ureðajima ne vidi se ni mjesto gdje je lemljeno. Kvar je banalan ali vrijeme lociranja kvara moze potrajati satima.

I jo¹. Da bi se uopæe moglo popravljati elektronièke ureðaje potrebno je mnogo truda i novca ulo¾iti u vlastito obrazovanje. Popravak jednog televizora nemo¾e se usporeðivati s popravkom ve¹ ma¹ine ili popravkom auspuha na autu. Pa ma kolika bila cifra koju si platio majstoru ona nije bila dovoljna da pokrije njegove tro¹kove za obrazovanje i opremu, u biti èovjek ti je to popravio za kikiriki.

Ima¹ pravo tra¾iti poja¹njenje kvara, zamjenjene djelove i obja¹njenje raèuna, ali to ti ne vrijedi ni¹ta, jer ako je bilo èi¹æenje bilo je èi¹æenje. Ako popravlja¹ ve¹ ma¹ine onda zna¹ da ima hidrostatsko crijevo na presostat, i zna¹ da se ono mo¾e "za¹topati" i presostat ne radi. Zna¹ ga i oèistiti i opet je ma¹ina ispravna. Nosi¹ li tada smeæe stranki na stol da vidi ¹to si ti izvadio iz crijeva? A tek ono male tajne velikih majstora: isto crijevo, ako nije postavljeno kako treba uzrokuje grozne probleme. Jednostavno bubanj se puni vodom i pada prema dolje i istovremeno preklapa crijevo. Rezultat je kuæa puna vode, a popravak je dovoljno zavezati crijevo za bubanj. Tako jednostavan kvar, ali ako nezna¹, mo¾e¹ poèupati kosu ali voda curi.

I na kraju, mislim da je uredu platiti takav raèun, ako je ureðaj naravno popravljen, i taj majstor mora od neèega ¾ivjeti. A za drugi put razmisli mo¾e¹ li stvar popraviti sam, isplati li se uopæe popravljati i pitaj unaprijed za cijenu i dogovori da te prije zahvata pitaju.

I da, ovaj post nije neprijateljski nastrojen, imao sam i sam istih iskustva, ne s elektronikom nego s autima. I sam se ku¾im u tu mehaniku i motore, ali kad odem na servis odvezu mi auto i vrate ga nakon nekog vremena s velikim raèunom. Sve su promjenili sve su morali raditi, ali ja ni¹ta ne vidim. Mogli su mi uliti bilo ¹to u auto i izmjenjati dobre djelove, a mo¾da su ne¹to i namjerno polomili. Platio sam i oti¹o i nikad im se nisam vratio. Na¹ao sam drugi servis, isto ovla¹ten i isto ne smije¹ u radionicu, ali vidi¹ auto kroz staklo i za svaki lociran kvar zovu da vidi¹ i odluèi¹ hoæe¹ ili neæe¹, a za otpad isto pitaju: " u prtlja¾nik ili na smeæe". Raèun je i dalje masan, ali od njih odlazim zadovoljan jer sam vidio da su radili i trudili se i ne osjeæam se prevaren i glup. Tako savjetujem i tebi, ako si osjetio da te majstor farba ili je bezobrazan prema tebi odi drugi put k drugom, danas ih ima. --

O LJUDSKOJ PAMETI: " A tko ne ¾eli meðu ljudima uvenuti, mora se nauèiti piti iz svih èa¹a; i tko meðu ljudima ¾eli ostati èist, mora se razumjeti i u to da se pere u prljavoj vodi" N

Alen

lijepo si to objasnio... slazem se u potpunosti... ja sam ti isto imao problema sa servisiranjima auta kod raznih servisa ali sam skuzio samo da su pljuvali jedni po drugima i da nisu ni jedni ni drugi zamjenili ono sto su mi specificirali na racunu i vratili 20kg zeljeza... sad sam pronasao jednog majsora koji radi doma u fusu, pogleda auto, rece mi kaj da kupim, zamjeni mi to, platim mu (uvjek mu ostavim vise love)... i zadovoljan sam a i tak tak mi netreba racun... popravio mi je stvari koje mi dva servisa nisu rjesili zato jer je bilo vise posla sa tim (kao ne smeta ti to kaj cvili ili napravili smo ti to ali nismo probali jer smo u guzvi, trebalo bi raditi, kao ako bude ponovo isto nazovi pa se dogovorimo kad bude vremena... i tak spike... ovom sadasnjem majstoru sam pokazao prethodne racune te mi je pokazao te djelove i vidjeli smo da neki skuplji nisu zamjenjeni 100% jer se vide djelovi kad su novi, a u treba odsarafiti neke sarafe na kojima se vidi da nisu odsarafljivani... a uredno sam platio par tisuca kuna za servis... pa ti vidi...

Reply to
Fastah

U hr.comp.hardver stef prica:

Cuj, ja antivirus nemam i nemam problema sa virusima... Zbroji dva i dva... To sto pise FER se ne odnosi na mene vise, jer sam diplomiro... ;) Na zavodu za automatiku i racunalni inzenjering... ;))) I kao taki, smatram da nema do rucnog... ;)

Pa sad, zato i velim da ti treba jako puno iskustva i intuicije... ;) Ne bu to islo samo napikavanjem... ;)

--
Ptica mrcvari slomljen skripta iz osnovau boju popodne.
 By runf

                                  Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
                                  a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Reply to