majstore; ¹to je bilo...

U hr.comp.hardver GAGI-9A6AAG prica:

Oprosti, al tis blesav ako ides reinstalirat cijelu kantu nakon sto ti virus uleti... Mislim, sve sto trebas je iskljucit ga da se ucitava i rijesio si se virusa... To ti ko blato sa donje strane auta, tamo je, al ne smeta... A jednom godisnje ako te bas ulovi volja, onda pocistis...

Ima par trikova kako i sa cime se radi... Trebas samo puno iskustva i intuicije i doslovno dva-tri softverska alata i eventualno CD od Win2k/XP... Daj mi najzagadjeniju masinu i kladimo se u kutiju keksa da cu ti to pocistit i da neces imat pojma da si uopce ikad imo viruse... :)

--
Muslimna pasira zut policajacu farbu danas
u auli PMF-a (biologija).  By runf

                                  Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
                                  a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Reply to
calypso

e sad neznam trenutno ali su mu cifre prije bile i vece 700-1000kn za videorekorder (naravno kad je kostao 800-1000DEM novi), premda su neki popravci i nadmasivali cijenu novog uredjaja ali je on imao (ima) jaku mogucnost uvjeravanja da je puno bolje popraviti uredjaj jer je noviji model daleko losiji od ovog kojeg je donio na popravak (uuuuu to je strojcina!!!!) u sto je ponekad imao i pravo ali ne opravdavam i cijenu popravka... za usporedbu meni je ponudio neki rabljeni mini instrument za 80DEM (kao za mene) a ja sam kupio novi Unimer 43 za 50DEM koji radi jos danas... sta ces netko naleti a neko ne...

Reply to
Fastah

u pravu si prijatelju i ja isto tako radim pa te u potpunosti shvacam...

Reply to
Fastah

U hr.comp.hardver Fastah prica:

Nesto se zove B&O, a ne sto se zove SONY...

Nesto se opet zove Fluke, a nesto drugo se zove Universal Mjerach SvegaiSvachega mejdinchajna...

Ja bih osobno radije popravio stari B&O ili Loewe TV nego kupio bilokoji novi TV u ducanu...

A Fluke ne moras popravljat jer imas dozivotnu garanciju...

--
"Sravnjens li Dzoniu njuku ?" upita eurokremo lize srbocetnikusao bicuje.
 "Ne znam ja nista !" rece plivaca boja "Ja samo kekso podriguje divovskim !"
[...]

Marko

meni uopce nije jasno sta je problem. sam kazes da je cijena popravka ok sam kazes da je printer negdje zapinjao i da bi proradio ako bi ga malo pogurao.

tebi smeta sta tvoja znatizelja nije zadovoljena i sto ne vjerujes da su samo cistili zato jer ispada da ti nisi u stanju sam ocistiti printer?

i samo da napomenem da Zakon o zastiti potrosaca definira odnose izmedju Potrosaca i Trgovca.

- potro¹aè je svaka fizièka osoba koja sklapa pravni posao na tr¾i¹tu, u svrhe koje nisu namijenjene njegovom zanimanju niti njegovoj poslovnoj aktivnosti ili poduzetnièkoj djelatnosti

- trgovac je svaka osoba koja nudi ili sklapa pravne poslove, odnosno nastupa na tr¾i¹tu u okviru svog zanimanja, ili svoje djelatnosti

Ti u ovom slucaju nisi Potrosac jer si to radio za potrebe firme u kojoj radis. To znaci da servis tebi ne mora specificirati niti objasnjavati sta je radjeno - tvoja firma je narucila popravak printera, oni su to napravili i ne moraju ti reci kako i sta su napravili jer to nije specificirano ugovorom niti je definirano bilo kakvim zakonom.

Reply to
©uæMuæPaProlij

Marko tvrdi: | Ma najbolje su mi babe i tipovi poput tebe kad ne¹to donesu na | popravak te onda pitaju "sta je bilo majstore" pa ja pocnem a oni | klimaju glavom i prave se da razumio a neznaju kako izgleda i èemu | slu¾i otpornik itd. | ZASTO BI JA TREBAO OTKRIVATI SVOJE ZNANJE O SVOM ZANATU NEKOME. LJEPO | NAPI©EM NA RAÈUN

Zato jer misli¹ da si zbog to malo jada od znanja bolji od drugih.

Da mu¹terija zna popravit aparat, ne bi bila kod tebe. Misli¹ da ako mi ka¾e¹ da si zamijenio neki kurèev otpornik da æu ti ja uzeti kruh? Neæu jer se i dalje ne ku¾im u to i ne da mi se zajebavat sa prljavim poslom. Da znam i hoæu to raditi, ne bih ti ni dolazio u servis. Jel bi tebi kruna s glave pala da mi ka¾e¹ ¹to si napravio? Ne bi, a jo¹ bi ostavio dojam èovjeka i majstora kojem se mo¾e vjerovati i vjerojatno bi zaradio stalnu mu¹teriju i par preporuka.

Ovako nisi majstor koji ¾ivi od svojeg zanata, nego bijedni le¹inar koji zaraðuje na tuðoj nevolji. Nabij si to svoje znanje tamo gdje sunce ne sije!

--
A ko mene pita jel hocu internet?
Reply to

Eh, ovo si vec sad ekstremi. Koliko ljudi doma ima B&O komponente, a koliko Sony ili ne daj boze Quadro? :-)

Osobno doma imam TV Samsung, star 20 godina (bio na popravku 2x), TV Sony, star 6 godina (nikad na popravku) i TV Quadro, star godinu dana (nikad na popravku) koji je zamijenio 15 godina stari Schneider TV. Kad je popravak nadmasio vrijednost TV (Schneider se je kvario svakih 6-8 mj), kupljen je novi Quadro. Za sve nabrojeno ne bih dao vise od 300kn po popravku. Da imam B&O, onda bi mi bilo tako svejedno koliko kosta popravak. :-)

Slicno je kad vozis Maybach i Fiat. ;-)

Pozdrav!

taj ce nadzivjeti sonija

kako ekran?... ako je ok, racunaj kroz koju godinu da ce ti otici ekran i pa-pa u smece... nije to vise onaj sony prije 15-20godina, naravno nisu ni cijene.... sta mozemo

taj kvadro je jeftin ali daju 3 godine garancije... valjda ce biti ok...

slazem se...

:-)

i jos te vise oderu za osiguranje, tehnicki, okolis... a vidis rtv pretplata je ista i za panasonic i za quadro... nije fer...:-)

Reply to
Fastah

ulaska

virus

Win2k/XP...

hmm, ne otkriva¹ mi toplu vodu....gle, i ja na poslu u kanti imam nekoliko mezimaca veæ godinu dana...samo ih ignoriram...a ako bih se ba¹ zainatio èistiti...AV, Adaware, spybot s&d, process & file unlocker,CWS schreder, oficijalni removal toolovi...a na kraju krajeva; a neki put i jedino rije¹enje; èisti bootani comand prompt pa udri... a uza sve to; opet ostaje vaðenje diska i skeniranje u drugoj ma¹ini :))

hmmm, mo¾da sam se i ja malo zaletio sa izjavom; odmah reinstal.....ali kako god; fri¹ka instalacija; pogotovo ako ima¹ ghost...daleko je bolja opcija od ikakvog èi¹èenja...

ajmo to probati ovako opisati; kada ima¹ blato pod autom i ide¹ ga prati...bolje je oprati ga cijeloga u komadu kad veæ pere¹...no samo podvoz...pa za 5 dana stakla..a za sllijedeèih 5 karoseriju...i taman dok dodje¹ do interijera..blata ispod opet ko u priæi :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

RADIO

NEK

AHA..OK...super savjet..

Reply to
GAGI-9A6AAG

Ma qratz ti znas nesto popravit:). Prije svega da bih nekom nesto povjerio na popravak JA moram imat povjerenje u majstora. Bas zbog toga se ne dogodi da mi neki bahati nepismenjak poput tebe u majstorstvu tipa "corava koka kljuca dok ne pogodi zrno"jos vise pokvari uredjaj a onda mi popravak masno naplati ;) Tebe svrstavam u rang onih sto starim bakicama prodaju drva ali ih tako sloze da o,6m3 ispadne kao

1 m3. ;) P.S.: i koji se qratz deres?
Reply to
Zvrcko

U hr.comp.hardver GAGI-9A6AAG prica:

Erm, to sve sto koristis su automatski removal toolovi koji opcenito bas i ne mogu puno napraviti... Rekoh, postoji par trikova kako se mice sto god pozelis... :) Meni recimo trebaju Autoruns, HijackThis! i CD od Win2k/XP da mogu bootat u recovery konzolu, ako je bas najnajnajgori slucaj... Ima i dvije divne komande u command promptu od kojih se nijedna ne zove 'del', pustam tebi da ih skuzis... ;)

Cuj, ja recimo nisam u zivotu napravio ghost image... Dobro, lazem, jednom sam napravio image sa Acronisom, al ga nikad nisam vratio nazad... Imam RecoveryDVD od Toshibe, pa mogu sve vratit u staro stanje, ali iskreno, imam brdo mejlova, brdo softvera kojeg mi se neda reinstalirat i podesavat opet, brdo stvari koje su se skupile u godinu dana... Uglavnom, virusa nemam godinama, antivirus nemam godinu dana barem (imao sam Sophosa, pa sam skuzio da nema bas posla, pa sta ce mi onda)... Adaware se ne sjecam kad sam zadnji put upalio....jednostavno nema potrebe... :)

--
Knjigao podriguje glup pekaraog gladija na motoru satima ?
 By runf

                                  Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
                                  a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Reply to
calypso

U hr.comp.hardver -Rio- prica:

Nema puno nove komponente, ali vidjao sam ja kod kolega raznorazne cudesne stvari koje se ne isplate bacat u smece... :) A uvijek mozes kupit polovnu opremu, sto bih ja puno radije nego bilosta novo... Zamisli, kupis polovnu TV B&O koju dobijes za Osobno doma imam TV Samsung, star 20 godina (bio na popravku 2x), TV Sony,

Ja doma imam jedan TV... :) Neki Evelux, valjda Gorenje... Moram priznat da mi se jako svidja slika na njemu, a i kvaliteta tog monitora... Bratic ima neko ogromno cudoviste od SONYa koji ima totalno mutne lijevi i desni rub, slika je totalno bezveze, nema nikakvu glatkocu, daljinski u banani, itd... Uglavnom, ne valja... :)

Jer bi ti u pravilu bio besplatan... ;)))) B&O se ne smije pokvarit, inace se pokrivaju usima... ;)

Ha cuj... ;)

--
U avionskom WC-u kokakolaa pjeva suncokretov ananaso zmice
navecer ?  By runf

                                  Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
                                  a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Reply to
calypso

Cini mi se da krivo tumacis dozivotno jamstvo. Dozivotno jamstvo neznaci da se nesto nemoze pokvariti I da ce popravak uvijek biti besplatan. Znaci samo da ce za uredjaj uvijek biti rezervnih dijelova.

Reply to
Damir

hijack..jaoo...ne znam da li nisam imao sreæe ili se jednostavno ne znam slu¾iti tim toolom :(( hmm, nekako sam stekao dojam da se sa hijackom mo¾e pobrisati i kaj treba i kaj ne treba pa stvarno treba pripaziti :)

2 naredbe od kojih niti jedna nije DEL....mozda ERASE?...RENAME, REPLACE... ajde...daj bar hint..bar prvo slovo naredbe :) svima èu reæi da si èovjek kakvog svijet jo¹ nije vidio :)) mo¾e¹ i direktno na mail...to bi me unaprijedilo za svijetlosnu godinu u konteksu informatike :))

ne¹to slièno kao kada sam OTKRIO(ameriku) da unix indexira fileove pa sa LOCATE u sekundi nadjem ono kaj tra¾im...bio sam presretan, niti jackpot na lotu me ne bi tog trenutka tako usreæio ko LOCATE, u poèetku sam èeprkao i tra¾io, neki puta i po 20 minuta se vrtio u krug :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Attrib?

--
sip:lav1968@ekiga.net
Reply to

Ja sam jos uvijek zadovoljan sa slikom. Ne znam koji je model, s prednje strane ne pise, a ne da mi ga se okretati. Uglavnom 72cm, stari Trinitron koji je po horizontali zaobljen, a ravan samo po vertikali, 50Hz. Ako me dobro sjecanje sluzi, te 2000. ili 2001. godine stajao je oko 4000kn. Nisam primjetio nikakvih mutnih dijelova na ekranu ili kakva izoblicenja po rubovima. Da pokucam o drvo. :)

Pozdrav!

U hr.comp.hardver GAGI-9A6AAG prica:

Treba paziti... :) Evo, ovo ti je otprilike moj postupak ciscenja...

Startas autoruns i pregledas sve sumnjive fajlove koji nemaju Microsoft signature, a stavljeni su da se ucitavaju... Gledas malo opis i vidis dal bi to mogo biti virus, ako ne znas, onda se spojis na net i upises naziv sumnjivog fajla u google i vidis sto ce ti izbaciti...

Ako nemas autoruns, onda mozes jedan dio toga srediti sa slijedecim:

Start->Run->Regedit->HKLM->Software->Microsoft->Windows->Currentcontrolset->Run Isto to i za HKCU...

Pobrises sve cudne stvari koje ti kopkaju mastu, ili samo promijenis naziv datoteke koja se ucitava (ja obicno dodam na kraj takvog fajla $, tako da izgleda nesto tipa 'apcls.exe$')...

To sve isto mozes i sa Hijackthis, s time da Hijackthis ima jos neke dodatne mogucnosti, pa ti nadgleda ucitavanje sumnjivih DLLova, starting webpageve i slicne gluposti... Sve sumnjivo prvo provjeris, a tek onda maknes...

jedna naredba pocinje sa 'c', druga sa 'n'... :)

ajd nek i drugi vide... ;)

cacls - mijenjanje permissiona fajlovima, jako korisno ako naletis na fajl koji nemos pobrisat jer je trenutno startan, a dize se u vrlo ranoj fazi windowsa, pa ga imas i u safe modu... samo mu maknes SYSTEM i Administrator usere iz permissiona, restartas, on se vise ne smije restartat jer SYSTEM i Administrator nemaju prava nad njim i pobrises ga rucno sa famoznim 'del'... :)

netstat - a to startas i vidis ako ti nesto jako voli sarati po mrezi/netu, pa skuzis dal imas worma il nemas... :)

slocate, locate? :) da, to ima bazu fajlova koja se jednom dnevno pomocu crona sredjuje... al uvijek imas find i grep sa kojima mozes doslovno sve zivo pronaci sto te zanima... ;)

Eto... :) Kutiju napolitanki salji na kucnu adresu... ;)

--
Edipo njise divovski rasistu vjesu prekjucer
u auli PMF-a (biologija) ?  By runf

                                  Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
                                  a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Reply to
calypso

samo neka on i dalje radi... nemas pojma kolko srece imas, vjerojatno su zabunom stavili jednog kvalitetnog ekrana (malo su podebljali katode) i ti naletis bas na njega...:-)

Reply to
Fastah