HP Pavilion dv8133 EA problem

Juæer sam si napravio dodatak problem. Po¹to mi se poèeo veæ po neznam koji puta grijat laptop, odluèio sam ga rastaviti i da poèistim malo pra¹inu iz nutra. Rastavio sam ga veæ barem 5-6 puta. Sad umjesto da ga sklopim i dalje radim, i¹ao sam provjeravat kako radi ventilator, kad je bio komp sav rasturen. Prvi puta je upalio i odmah se kasnije izgasio i vi¹e ne pali. Neznam da li sam ne¹to skurio, ali definitivno nisam siguran da li sam dodirnuo matiènu sa kojim drugim dijelom raèunala. Danas æu ga opet rastaviti da vidim da mi se mo¾da nije otpojio konektor od napajanja.

Ono ¹ta me zanima je kako da provjerim ¹ta je riknulo? ako neæu sam moæi definitivno ga vozim u servis, samo me zanima da li da oèekujem dosta velik iznos za popravak?

Reply to
Robi

Servisu je najdraze kad rikne maticna ploca. Krepana ploca = neisplativ popravak (pola cijene novog racunala) :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

misli¹ da je matièna?

"Filip Lolic@w" je napisao u poruci interesnoj grupi:i965eb$sia$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Robi

kako da ustanovim da je matièna?? a ne npr napajanje?

"Filip Lolic@w" je napisao u poruci interesnoj grupi:i965eb$sia$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Robi

Potpuno krivo!

Servisu je najdra¾e ako raèunalo treba samo èi¹æenje ili neki manji popravak (sa dijelovima do 500 kn). Stranku ne ko¹ta puno, sigurno neæe odustati od popravka, zadovoljna je uslugom a servis ubere neku pinku.

Ka ode Matièna, a stvar nije u jamstvu, stranka najèe¹æe odustane od popravka, ti ¾eli¹ naplatiti svoju dijagnostiku, stranki je to mrsko platiti jer za te novce osim "lijepe rijeèi" nije dobila ni¹ta i automatski je nezadovoljna.

Sla¾e¹ se?

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5530 (20101014) __________

Dr.No

tocno tak... odmah sam skuzio da se Filip zeza, a i stavio je smajlic tak da nebi trebalo biti zabune...

pozdrav

Reply to
Fastah

Neki Asusi recimo imaju 'prièvr¹èen' Southbridge na kuæi¹te laptopa radi hlaðenja. Ukljuèenje rastavljenog mo¾e znaèiti pregrijavanje i kurenje toga chipa....

Ozbiljno?? :))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

ma sve je ok, nisam se ja ne¹to ozbiljno "popalio", ali mogao bi netko shvatiti ozbiljno. Zna¹ za onu staru prièu sa servisom koji jedva doèeka da ti "ne¹to izvadi" iz ureðaja i uvali ne¹to "staro i pohabano"...

prièa je izraubana do bola, ali ¾ivi i dalje i svima koji nekog vraga servisiraju visi stalno kao maè nad glavom...

Pozdrav

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5532 (20101014) __________

Dr.No

:-)

evo ga opet on sa smajliæima....

da nisam vidio "pregr¹t" tvojih pametnih i ozbiljnih postova, pomislio bih da se radi o nekom zajebantu...

:-)

pozdrav

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5532 (20101014) __________

Dr.No

Mislim da si ponekad mogu dozvoliti malo zajebancije :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ma kod Loliæa ti stvar ide ne¹to drukèije. Kod njega donesu staro i pohabano i on od toga napravi ne¹to staro ali i dalje upotrebljivo i ljudi odu presretni.

Reply to
Hombre

Apsolutno! To ¹to to nisam odmah shvatio je u potpunosti moja gre¹ka.

Pozdrav

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5540 (20101017) __________

Dr.No