kako napraviti vremeplov :))

Citat: " Ako oduzmemo 60 hz od 7.8 hz, frekvencije na kojoj Zemljin Mrezni cvor oscilira, dobit cemo 52.2 a to je kut nagiba Piramide u Gizi. Drugim rijecima, kada se Magnetni Rezonator aktivira nad Mreznim cvorom dobija se energetsko polje koje je u stvari piramida nagiba 52 stupnja. "

7.8 - 60 = 52.2 Koja je to matematika?
--
www.elektronka.com
Reply to

Ej bi tko htio napraviti tiskanu plocicu za to?

Reply to
BladeRunner

Tesla je mogao raspoloviti zemlju..... Radio je takve oscilatore da se zgrada u kojoj je bio tresla kao da je potres (tako barem pise u njegovoj biografiji)

Reply to
BladeRunner

Nemojte se igrati sa ovakvim stvarima...

Reply to
Nighty

UPOZORENJE! Upotreba Kvarcnog Kristala u sklopu Magnetnog Rezonatora je vrlo opasna. Ako se Kvarcni Kristal instalira direktno, postoji velika mogucnost da ce naprava razviti vlastitu "svijest". Ovo prakticno znaci da ce uredjaj funkcionirati po vlastitom nahodjenju a ne po volji eksperimentatora. Zato budite pripravni! Kvarcni Kristali posjeduju ugradjen elemenat Svijesti odnosno Elementarni Duh koji moze napasti izvrsioca!

:))))))))

//M.

Reply to
Marin

Istina, istina. Da vidis samo kakav djumbus naprave kvarcni kristali kad polude. A tek kad odu u strajk! Ajme!! Zato budite pazljivi sa satovima sa kvarcnim kristalima da vas ne zadave dok spavate;)))

Mar> UPOZORENJE! Upotreba Kvarcnog Kristala u sklopu Magnetnog Rezonatora je

Reply to
Timon

Autor onih gluposti ne bi znao spojit sijalicu i prekidac.

Vremeplov je èista izmi¹ljotina i ne mo¾e postojati, a putovanje kroz vrijeme postoji samo u SF-u, a logièki je ne moguæe, ni brzinom kretanja ni bilo cim drugim.

Reply to
Petar Bjelèiæ

nemojte se samo smijati. mnogim afirmiranim znanstvenicima su se smijali na njihovim idejama i izumima, a kasnije su takvi mijenjali svijet. mnogi su bili i osudjivani i kaznjavani unaprijed bez pravog razloga, samo zato jer ih ljudi nisu na vrijeme razumjeli. u ovom slucaju iako zdrav razum unaprijed pokazuje da je projekt besmislen, treba pozvati autora da izvede navedeni eksperiment na sebi i podastre empirijske dokaze o putovanju. no mislim da se tu zapravo ne radi o ideji tjelesnog pomaka kroz vrijeme nego nekakvom parapsiholoskom iskustvu, ili dojmu vremeplova, a to je opet na granici stvarnosti i subjektivnog iskustva tako da se ne trebate puno uznemiravati, nego nastaviti putovanje kroz svoje vrijeme uobicajenom "brzinom zivljenja". a elektronika je u svemu tome zato jer je autor ocito isao u neku srednju elektrotehnicku pa mu je to podrucje ostalo jos nerazjasnjeni misterij koji pruza neslucene mogucnosti za mastanje. da je isao u skolu za frizera vjerojatno bi koristio skare i fen u kombinaciji sa samponom protiv prhuti pri putovanju kroz vrijeme. pozdrav. ;-)

Reply to
Angel

ok, slazem se...

ali to da je logicki nemoguce mi ne drzi vodu, jer kroz povijest mnoge 'logicki nemoguce' stvari su se pokazale mogucim. Daleko smo mi jos od unificirane teorije, a tek onda cemo vidit gdje smo.... valjda.

i i

len,

pet

ito

je

i sa

Kad si stavi=B9 oko glave namotaj sa zadnje slike i u=B9teka=B9 u struju =

sigurno =E6e=B9 osjetitit parapsiholo=B9ki efekt. Povezat =E6e=B9 se sa s= vima koji=20 su smaknuti na elektri=E8noj stolici. :)) bdw taj tekst je preveden sa jedne engleske stranice, a autor ove=20 stranice o=E8ito nema veze sa elektronikom i elektrotehnikom.

Reply to
briglja

Neznam za mene tu postoje neke obja¹njive stvari:

primjerice odem u vrijeme dok imam 5 g. i ubijem MiniMe :) koji potom ne postoji. Kako sam se mogao vratiti u pro¹lost ako nisam ni postojao ?

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

a kaj sam ja drugo rekel !? pa valjda si cital do kraja...

Reply to
Angel

pa i nisi, he,he- zato postoji nesto sto se zove ZOE, zakon ocuvanja energije! :) cak i sama informacija iz buducnosti ili proslosti predstavlja prijenos energije, sto nije moguce jer bi se narusio ZOE.

Reply to
skulenov

. . .

jedini moguci efekti koji bi eventualno proizasli iz koristenja promjenjivih magnetskih i elektricnih polja su efekti na ljudski mozak tj. na funkcioniranje u smislu prijenosa informacija unutar nuronskih putova, jer, kao sto pretpostavljam da svi znate, i to su elektricni impulsi, koji se krecu, dakle, stvaraju svoja mizerna mag. polja. Eh, sad, postoje uredjaji koji apliciranjem mag. ili el. polja mogu:

  1. ometati kognitivne sposobnosti
  2. poticati kognitivne sposobnosti
  3. ometati percepciju(vid)
  4. stvarati boje, slike, bljeskove u ocima subjekta
  5. inducirati nervozu, osjecaje itd. Sve su to efekti koje stvara nas mozak pod vanjskim utjecajem, a covjekova okolina, vjera, obrazovanje, kultura onda "objasnjavaju" ono sto percipiramo tj. pridaju znacenje. Vrlo je moguce da se ti efekti pojavljuju upotrebom ovih uredjaja koje je autor stranice naveo, a njegovo objasnjenje je jednostavno njegova projekcija vlastitih vjerovanja.
Reply to
skulenov

To se prodavalo za 300$ prije nekog vremena preko ebaya :))))))

Reply to
Dre

Nego.. gdje nabaviti kvarcni kristal?

Reply to
Dre

Kad si stavi¹ oko glave namotaj sa zadnje slike i u¹teka¹ u struju sigurno æe¹ osjetitit parapsiholo¹ki efekt. Povezat æe¹ se sa svima koji su smaknuti na elektriènoj stolici. :))

Da da... po moucnosti bilo bi pozeljno izlorati tu zicu :)))...

Reply to
Dre

Kak to misli¹? Pa kaj ti je? Putovanje kroz vrijeme nemoguæe? Pa ja veæ 27 godina putujem kroz vrijeme! Brzina kretanja mi je 60 sekundi u minuti! Proputoval sam veæ cca 800,000,000 sekundi. Kak onda ne putujem kroz vrijeme? :-))))

:-)))))

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Astralna projekcija se radi na drugaciji nacin. Mozak bi se dao stimulirati elektronickim uredjajima, ali sumnjam da bi to bilo uspjesno na ovakav nacin ko na linku.

Ja mislim da je to glupost. :-(

ima

znaci

Stvar i nije tolko kompleksna ali bi mozda bolje bilo diskutirati o tome na news grupi "hr.fido.znanost" da ne gnjavimo ovdje ljude.

valdja

"ni¹ta"

Fizika je svasta tvrdila kroz povijest. Treba vjerovati zdravom razumu i eksperimentu. Recimo, teoreticari (i to poznati a ne kajgod) su se podsmijavali i tvrdili da sve sto je teze od zraka ne moze letjeti i to su trubili na sav glas kada su braca Wright gradila svoj avion. Bohr (otac elektronskih staza u atomu) je tvrdio da je koristenje atomske energije totalna glupost. Einstain nikad nije mogao prihvatiti poslijecise svojih teorija i skoro da ih se odrekao. Schrodinger je varao zenu :-). Be carefull what you type (poznata modificirana kineska poslovica)!

Reply to
Svemirko