MagLite

Danas sam dobio na poklon Mag-Lite lampu i to 5 D. Nekako mi se, po izgledu èinilo da je 6D ali nije, a ni poklonjenom konju se ne gleda u zube :-)) Uglavnom. Kad je biv¹i vlasnik rekao da su baterije u njoj veæ dvije godine lagano me pro¹la jeza ali obzirom da jo¹ svijetli... Prvo se nije dao odviti èep. Sreæom je trebao samo netko ko ima jaèe ruke nego ja, a unutra sam na¹ao ono ¹to sam oèekivao. Bijeli Prah. Mislio sam staviti u tokarski stroj, blago stisnuti i probu¹it èlanak ali majstor nije bio odu¹evljen u ovo doba silaziti u radionu pa sam poduzeo manje radikalni korak tj. probu¹io sam svrdlom od 12 mm i nakon pola sata tuckanja o meko drvo, zalijevanja silikonom... iza¹ao je prvi èlanak, a za njim i svi ostali. Nagri¾eni dio se¾e, otprilike do polovine posljednjeg èlanka tj. pliæi je od mog ka¾iprsta i, osim na jednom mjestu gdje je ba¹ dobro nagri¾eno (oko 1 mm) ostalo je oti¹la samo anodizacija.

Interesira me ima li neko sredstvo za detaljno oèistiti nagri¾enu povr¹inu ili je to fini brusni papir dok se ne pojavi èisti aluminij.

Reply to
Hombre

Ja sam jednu oèistio isto tako nagri¾enu od baterija sa balistolom. To ti je sredstvo za èi¹èenje pi¹tolja , podmazivanje lokota, itd... , nema ¹to ne pi¹e na boèici. Na¹pricao sam i ostavio da djeluje jedno desetak minuta i poslje toga obrisao sa krpom. Lampa se sjaji iznutra, a ujedno je i malo za¹tiæena od daljnjeg korodiranja.

"Hombre" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Medo

Ja sam isti problem imal, probu¹io sam bateriju svrdlom i u nju uvio ¹araf ( za tiplu ) te kad je dovoljno uhvatil izvukao bateriju van...

Reply to
DS