Parabolicno ogledalo i materijal za isto

Pozdrav.

Da li netko od vas zna gdje bi se kod nas mogao kupiti ovo "akrilno ogledalo". Pogledajte spot pa bude lakse za skuziti... Od 5 minute na dalje:

Satelitsku imam :-)

Reply to
slavko

Ima ti ja od kinoprojektora asferiæno ogledalo, promjer 350mm, samo neznam bili ti takvo ne¹to pasalo....

Reply to
mtech

moze neka slika ... ?

Reply to
slavko

Evo ti ideje

Reply to
Marcelo

Vjerovatno je fora kad promasis fokus i gurnes koji dio tijeli u isti

Reply to
majstor

imam ja pleksi ogledalo, 3mm. 550 kn kvadrat

Reply to
branimir

moze cca pol kvadrata ?

Reply to