adapter za laptop

pozdrav

imao sam problema sa adapterom za laptop.... kada sam ga u¹tekao u struju (ne u laptop, samo u struju) poèela su mi treperiti svijetla po stanu... odmah sam i¹tekao jel' frka je da mi ne ode laptop, a gore imam diplomski i hrpu "bitnih" stvari pa sam oti¹ao u servis da ga poprave ...

- deèki su bili full ok odmah su mi objasnili da se popravak' ne isplati (min~400kn) i da kupim jedan od univerzalnih cijene univerzalnih i to (lo¹ih) kreæe se oko ~400kn srednji oko 600-800kn ... na to sam poludio i nekako u jednom duèanu na¹ao zamjenske za moj lap' za 250kn nek' im Bog da zdravlja (toliko sam bio sretan, da sam skorom kupio dva)

sve u svemu da ne duljim dal' mogu doma sa svojim "hobistièkim" multimetrom to popraviti???? ((samo da napomenem otvorio sam ga.... i ono..... rusvaj od spajanja, nekad mi doðe da pomislim da su ga konstruirali tako da se vi¹e nemo¾e popraviti ((ma da se uvijek borim protiv naleta takvih "misli")) sve se mo¾e samo treba znat, jel' tak' ?

sad ak' ima netko ko' misli da mi mo¾e pomoæi da popravim adapter i sebi doka¾em da nisam "nesposoban"

fakat je skupo dati za "popravak" adaptera min ~400kn pljaèka...

pozdrav icek

Reply to
icek

Najprije reci za koju marku i model laptopa je punjac, pa cemo dalje.

Za "popravak" je, ali za popravak nije.

Interesantno da automehanicaru, zidaru ili vodoinstalateru nije puno platiti popravak, ali popravak TV-a, racunala i sl. je uvijek preskupo.

--
www.elektronka.com
Reply to

/cut/

Ja sam popravio nekoliko takvih adaptera koji su izgorjeli zbog udara groma. Inaèe, jedan koji je bio previ¹e skuren, moram sam zamijeniti pa sam frendu kupio novi za, pazi ovo, 135 kn! 70W, univerzalni od MW-a. Taj adapter ima bolju elektroniku od nekih onih koji dolaze uz laptope! Da ne velim da kod orginalnih plaæa¹ ime, a ne proizvod jer taj adapter ne doðe niti 100 kn. E sad, dal æe¹ ti uspjeti popraviti svoj adapter, ovisi o tvojoj sposobnosti. Za poèetak i unimer mo¾e biti dovoljan ako zna¹ kak sve funkcionira. :-) U¾ivaj! Pozz!

Mozda zato sto cijena popravka ne premasuje vrijednost ureðaja koji se popravlja :)

Reply to
Amaro

marka je HP nx6125

18,5V .... 65W...

pa gle kad smo kod ovih "metafizièkih pitanja" ((tu si na tankom ledu ;) )) koliko vrijedi neèiji rad...??? hmmm osobno mislim da svaki èovijek mora cijeniti ono ¹to radi i s time se ponositi. i svatko ima neke svoje prioritete u ¾ivotu.... nekakvu svoju ljestvicu vrijednosti.... naravno da neæe¹' pozvati majstora da ti mijenja ¾arulju u stanu, promjeni oiguraæ ili za¹rafi plinsku bocu. (jel' to zna skorom svatko...uglavnom) pa tako idemo do kompliciranijih stvari... koje ne mo¾e¹' odn' nezna¹' popraviti sam.... a nijedna ¹kola nije jeftina i za neke stvari ti se jednostavno ne isplati jel' toliko bi vremena potro¹io na otkrivanje "tople vode" da ...da si radio svoj posao...zna¹' veè ¹to mislim/hoèu reèi

ali ono ¹to mi se ne sviða da èovjeku ubije¹' volju i ¾elju da uopæe i isproba ... ? no dobro...

pozdrav icek

Reply to
icek

pozdrav

ne mogu se pohvaliti da imam iskustva sa popravljanjem adaptera.... (sad kad imam novi nije bad, mogu ga popravljati dvije godine ;)) no problem je èim ga otvori¹' (da ne spominjem da nema ¹rafe nego je samo "stinut da se tak' izrazim unutra su dvije ploèe ko' "ko¹uljica" ....i ako ne strgam lemove na toj ko¹uljici ne mogu do "du¹e" e sad... ako odlemim te ko¹uljice (mislim da su nekakvi za¹titni limovi i uzemljenja) ono ¹to je meni èudno ... sve je puno nekakvih istina bog tvrðih papira (pretpostavljam da je to izolacija....) i sad na nekim mijestima taj se papir izvukao a na nekima je "pomaknut" najgore da ne ku¾im koja je njegova svrha... OK izolacija da se ne "dodiruju" neke konponente i tak' to ali.. to mi tak' ¹ufterski izgleda.... ima i jo¹' jedan problem cijelo dno tog PVC kuèi¹ta je zalijan a nekim ko' silikonskim kitom.. (pretpostavljam da je to da se "manje vibracije i osigura sam trafo....naljeganje i tak' to))

sad moje pitanje glasi??? koje stvari prvo da provjerim ??? buduæi da mi kad stavim "kleme" multimetra na vanjske spojeve sve isprekidano pi¹ti onak' ko' da negdi probija (da se tak' izrazim) ... ne znam kak' mogu znati da je oti¹la zavojnica ? jel' onda mi se ne isplati popravljati (barem mislim)

-Rio- HVALA .... buduæi da imam HP nx6125 koji vozi na 18,5V daj mi reci ovaj MW ?? kakavi su to i gdi se mo¾e tako ne¹to nabaviti... (buduæi da am pogledao doslovno 20 duèana)

pozdrav icek

Reply to
icek

Istina, dode oko 1$, ostalo trgovci uzmu.

fire

-> ovo ti je originalni adapter. S obzirom na cijenu, mislim da se ne isplati zezati s popavkom, ako stvarno nije neka sitnica. BTW, kuciste je ljepljeno i jako tesko ces ga otvoriti, a da nesto ne strgas.

Ma sve OK ako se zelis igrati s tim i uciti, ali iz posta sam zakljucio da nisi bas previse iskusan s elektronikom, pa postoji velika sansa da ti popravak tog adaptera bude skupa skola.

--
www.elektronka.com
Reply to

Dana 04.09.2008. 13:43, icek lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

ima jedna firma koja dovozi plin u bocama do tvoje kucne adrese, i uvijek pitaju jel treba montirat, promijenit crijevo i tako to... (isto kosta kao na benzinskoj, montaza je free)... ;)

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Moj iskren savjet je da se ostavis toga jer ocito nemas iskustva, a switcher koji se spaja na 220V nije bas idealan uredjaj za ucenje. Da se ne bi dogodilo da: a) te ubije struja b) te izdrmusa k'o malog majmuna c) zapalis stan d) dozivis bilo koju kombinaciju ovog gore

Toliko od mene i pamet u glavu ;) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

pozdrav

ba¹' taj sam i kupio... (napisao sam to u prvom postu, zahvalan ekipi iz servisa...)) i cijenim ¹to si uopæe potrudio se pronaæi mi link'....HVALA

no to nije "zanimljovo" ono kaj bi pisao oti¹ao sam u duèan i kupio novi... da i...??? :) ali da se sad primim posla i rastavim ovaj stari i ovak sam ga "otvorio" i da ga barem poku¹am popraviti.... ne mislim ga spajati na laptop (ovakvog)... pa nisam mutav. ili jo¹' gore u struju ga u¹tekat i pikat po njemu... to sam radio sa

8god...

oèekivao sam da æe mi netko odgovoriti gle ima¹' sva konektora jedan plavi drugi crni pa provjeri koliki je otpor na njima ili tak' nekaj tog tipa... a vidim svi idete linijom manjeg otpora. :)))

ni¹t imam sad nekog pola ali èim uhvatim malo vremena ima da ga rastavim do posljednjeg elementa :)))

pozdrav icek

Reply to
icek

pozdrav

pa gle' mislim da je to Amerikanizacija nacije .... ....u smislu da kad ti doma krepa neki K odmah ces zvati "struènjaka" da problem rije¹i i platiti naravno... ubijamo i ono malo hobistièkog duha ... svi smo "fah' idioti" ...

((fakat razmi¹ljam da se preselim u Èe¹ku, oni su tam svi "opasno znati¾eljni", prava nacija .. univerzalna svi znaju sve i ne boje se eventualnog neuspjeha... ..... mada nama neke stvari izgledaju "nemoguæima" i hebeno opasnima...

i tako sam se zaljubio u Èehinju koja je odluèila proæi Velebit u japnkama... :)))) (pa ako ni¹ta drugo cijenim Volju... a ko' dugogodi¹nji planinar meni je takvo dijelo ravno samoubojstvu (da ne spominjem èuturiæicu vode koju je nosila) Medena ... bedasta i sirota... preslatka...

Reply to
icek

Dana 04.09.2008. 17:31, icek lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

:) npr voznja sa sjevera ceske na jug hrvatske, po noci?

:)))

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

- Prvo se uvjeri da ti je ispravna instalacija, niti jedan kvar potrosaca nebi smio izazivati treperenje svjetala (eventualno bi trebala izbaciti FID ili osigurac).

PC "servisi" zapravo ne vrse nikakve popravke vec samo zamjenu kompletnih sklopova/kartica, a ovi drugi nabiju cijenu jer su popravci napajanja prilicno riskantni sto se tice garancije(nitko ne garantira da nema jos kvarova odnosno da napajanje nije/nece povuci jos sto sa sobom).

nekad

Moze se popraviti ali treba imati iskustva sa SMPS-ima.

I da, namjerno je konstruirano da se sto teze rastavlja...

Ja sam iz Koprivnice i i¹ao sam prvo po domaæim duæanima pogledati te adaptere i na drugi koji sam naletio, TechnoMag, imao je 4-5 vrsta adaptera. Uzeo sam taj jer je odgovarao po vata¾i. Bilo je adaptera od 119kn do 280kn (taj je bio od mislim 120W), za kuæu ili auto. Iznenadio sam se da je tako mali duæan imao toliki izbor i po tako niskim cijenama. MW:

Pozz!

pozdrav

evo jo¹' jedan primjer malog grada u kojem se svi bave nekim Hobijima i to je jako jako dobro.. ili igraju nogomet ili pu¹taju avione znam ih par sa zmijama i dvoje koje se bave elektrotehnikom, poznam jednu voditeljicu izviðaæa i jedno od najaèih astronomskih dru¹tava u HR...

definitivno svaka osoba koju znam iz KC ima neki hobi i stvarno su OK ljudi... (skorom ste ko' èehi :)) koje sam opisao dolje) od kud vam to???

kod nas u Zagrebu gro' ekipe nema ni¹ta ... ali ono apsolutno.... ih ni¹ta ne zanima kad doðu s posla gledaju televiziju.... i nitko se nièim ne bavi da mo¾e reæi da se ku¾i u nekaj ¾alosno je to... (inaæe kum mi je iz KC pa sam upoznao ekipu koja tamo ¾ivi)

hvala na savjetima i link ;) cijenim....

Reply to
icek

Ak ne nadjes uzrok....ak ce ic u donaciju smetlarima....bolje ga meni doniraj...bar bum poskidal kaj valja... :-))

Reply to
Mystique

Kako znas da je pokvaren? Po zmirkanju svjetla u kuci ili si mjerio napon pod opterecenjem? Sta ako je ispravan?

Zivio

Reply to
Amaro

pa gle ne treba ti ba¹' puno da zakljuèi¹' da je ne¹to pokvareno, da kada ga u¹teka¹' èuje se onak' kak' struja izbija (to je i prije nego sam ga u¹teko' u lap... (nisam tak' mutav) a ¾arulja koja je svijetlila .... ide geneza...je na lampi koja se onak' pali na "dodir" ((imamo tu lampu koja u sebi ima neki valjda potenciometar i sve radi (pali i gasi) se na dodir' znaèi kad dodirne¹' valjda zatvori¹' neki kug i lampa se upali) e ta lampa mi se poèela paliti i gasiti .. (ali mi se nije dalo obja¹njavati) po tome sam zakljuèio da ne¹to nije uredu (i lap' je bio u¹tekan u istu utiènicu) a dva dana prije mi se lap' restarto kada sam pomakao adapter (no to sam tek' kasnije povezao)

sada vi¹e nije :)))) cijelog sam ga okrenuo iznutra van... sad samo trebam nabaviti neke sheme pa pogledam otpore napone pa si dati vremena da izbijem neke osiguraæe dok' ne doðem do zakljuèka da ga neznam slo¾iti... pa ga onda poklonim Mystiwqe koji me tra¾io ;)

pozdrav icek

Reply to
icek