Why Nikola Tesla was the greatest geek who ever lived

odlièno! :)

Reply to
kloky

nije da sam neki te¹ki i radikalni nacionalist...ali ono ¹to mi iz ovoga logika nala¾e je da sam sebe prozovem Amerikancem - Nijemcem s obzirom da gotovo fluentno govorim engleski jezik i s obzirom da sam ¾ivio u Berlinu godinu i ne¹to sitno....

drugim rijeèima...Nikola Tesla je Srbin koji je govorio srpski jezik....i èinjenica da je ¾ivio u Hrvatskoj, pohaðao ¹kolu u koju sam i sam i¹ao, u Karlovcu, koji je gle èuda, u Hrvatskoj....i shodno time ga to nimalo "NE" èini Hrvatom, odnosno da je znao "i" hrvatski jezik....je u najmanju ruku apsurdno, no to u ovom sluèaju nije poanta ove interpretacije koja je u svakom sluèaju ODLIÈNO izvedena!!

dakle, kako rekoh, logika nala¾e da je dovoljno nauèiti jezik i provesti neko vrijeme u nekoj zemlji, a imati neke korjene iz neke treæe zemlje....i neovisno od èinjenice gdje ste se rodili i odrastali, to vas nimalo neæe èiniti rodom iz iste....nego samo zemlja iz koje vuèete neka sedma koljena i zemlje u kojoj ste trenutno....u ovom sluèaju to bi bila Amerika koja vas svojata èim ste ne¹to znaèajnije postigli ...iako ni kod nas nije situacija puno drukèija, ali opet, uz toliko detalja koji su navedeni, mislim da bi bilo fer da su makar na pohvalu Tesli kojeg se toliko uzdi¾e, napisalo da je znao ipak jo¹ jedan jezik vi¹e, "hrvatski" ...i siguran sam da mu to ne bi i¹lo na sramotu...ali OK...to je samo jo¹ jedan poku¹aj kao onda kada se radila reporta¾a podunavskih zemalja....pa je tako ispalo da Hrvatska nije podunavska zemlja te iz Maðarije ide direktno u Srbiju......dovraga, oèito su nam karte i granice krivo ucrtane onda...ili je to samo jo¹ jedan u nizu od suptilnog poku¹aja nagla¹avanja kako je Hrvatska zapravo ona neostvarena "Velika Srbija"....no, sada sam veæ deeeebelo u OT....

Reply to
Gagi-9a6aag

PA ko da je bitno jel Srbin il Hrvat podrijetlom

A pa npr pol Slovenaca su Srbi i Hrvati pa se zovu slovencima, :D

Reply to
grizli

Ti bi trebal u politiku.

Reply to
miha

Ak nije bitno zake je napisal? Niti meni nije bitno, dijelim ljude na par osnovnih karakternih skupina, drugo niti ne vidim, ali o?ito da i te politi?ke podjele su jako bitne.

Reply to
miha

Majke mu... Od 4,3 metra stranice i gomile podataka JEDINO ?ta se komentira su srbi i hrvati... A ?ta nema ni najmanje veze sa temom stranice. Ni najmanje... U?as.

Ja sam ovakvo mi?ljenje prema Edisonu odavno imao - to je samo tehni?ar koji metodom beskona?nih poku?aja i neograni?enih para pone?to sklepao da radi. koli?ina para upravo je proporcionalna broju patenata.

Tesla je genijalac i vizionar ?ije su vizije u glavi ve? bile dovr?ene. Njemu nisu trebale metode beskona?nih proma?aja i popravaka. Manje para zna?i i manje patenata, ali samo polifazni asinhroni motor (jaje) spada u nasjajnija dostignu?a ljudskog roda. Pa da je i ostao samo na tome zadu?io bi ljudski rod - mislim da samo ta jedna vrsta motora ?ini vi?e od 60% svih motora na planeti, i to kad uklju?imo sve mogu?e vrste, od parnih do ionskih.

Mada, mislim da mu je nakon nekog vremena sve to udarilo u glavu jer je nakon silnih uspjeha sa rezonancijom pomislio da mo?e i nemogu?e. Naime, onaj nikad dovr?eni toranj ne bi radio. Odnosno ne bi bio u stanju zamijeniti distribucijsku mre?u kako se to u javnosti prezentiralo. Mislim i da su pri?e o kojekakvim zrakama smrti i ?tajaznam kakvim nepoznatim naprednim tehnologijama koje ?e CIA tek ostvariti za 200 godina zapravo samo dizanje tira?e ?ute ?tampe i prodavanje misticizma ljudima koji neznaju tko je ili ?to je Hertz.

Reply to
Gashtapano

[...]

hrvati...

Upravo mi ote rije?, ja u cijelom tekstu to nisam zamjetio, link sam postavio jo? na grupe humor i zavjere, i ista stvar, iz cijelog teksta jedino ?to ljudi zamje?uju je ?to je neki amerikanac Teslu strpao u kategoriju srpsko-ameri?ki znanstvenik.

O?igledno da je u Hrvatskoj (a i Srbiji) oduvijek popularan sport brojanja krvnih zrnaca i mo? ga jebat, to se o?igledno ne?e nikad promjeniti.

Reply to
- Zoki -

da je samo u HR i Srbiji problema ne bi bilo. To je stara politi?ka disciplina, zavadi ljude oko nebitnih potankosti. To ti svugdje postoji, a koliko jako ?e do?i na vidjelo ovisi o tome koliko lo?e ljudi ?ive. Na kraju se svi bitni problemi kanaliziraju kroz srbin- hrvat premise, pa za posljedicu ima? da pravi problem jedva da bude i percipiran, a kamo li rije?en. Sljede?a klopka koja slijedi iz ovoga je da te natjeraju da zaklju?i? kako su ljudi glupi.

Reply to
miha

vidi¹ kako si u krivu, kao i mnogi koji su tako komentirali.... ja sam se u principu htio osvrnuti na to kako je Teslino znanje degradirano ne spomenuv¹i i èinjenicu da je znao i jedna jezik vi¹e; "hrvatski" ...ali to se kao ne raèuna, a da je znao i Japanski, e onda bi se i to hvalospjevno navelo kao njegova vrlina...

to je zapravo ono ¹to mene smeta, a ne èinjenica nijekanja hrvatske zemlje i jezika....ali kad je veæ bilo u kontekstu, onda sam i to prokomentirao...

a ono sve ostalo je veæ odavno isprièano i otpjevano....Edison je bio govno, to èak i neki intelektualniji Amerikanci znaju i priznaju....nema se tu ¹to previ¹e komentirati osim kada se naleti na neki propust...u cijeloj prièi jedini je propust dakle to ¹to je Tesla znao jedan strani jezik vi¹e no ¹to se navodi...a to ipak nije mala stvar jer koliko znam, biti poliglot je i dan danas rijetkost i na èast....pa ako je Tesla Srbin kojemu je srpski materinji jezik, onda mu je hrvatski jezik "STRANI" jezik u jednakoj mjeri kao i francuski, njemaèki, grèki, engleski i bilo koji drugi jezik na svijetu....i shodno time njegovo je znanje degradirano jer nije navaden jedan strani jezik vi¹e....

eto...toliko...a slobodno po meni sada drvlje i kamenje....idem tra¾iti amerièko-njemaèko dr¾avljanstvo sada makar mi uvjet bio da se odreknem hrvatskog, jer kako se èini, do vlastitog se manje dr¾i no do tuðeg......

doðe Mujo u Zagreb i nakon 10 godina ¾ivota u Zagrebu on se lupa o prsa i uzvikuje; "kaj bute vi mene yebali, ja sam Zagrepèanec!!"

i naravno, samo se èuje smijeh iz potpalublja...Mujo postane predmet sprdnje...

a u Americi...doðe 25togodi¹nji Kenijac koji ne zna beknuti jednu jedinu rijeè engleskog jezika...nema pojma niti na kojem se kontinentu nalazi, a kamoli dr¾avi...a Ameri mu daju dres i zastavu sa 50 zvijezdica te ¹utnu nogom u dupe na atletsku stazu...ovaj istrèi i obori svijetski rekord, a Ameri odmah u sav glas; "Amerika je oborila svijetski rekord, mi Amerikanci smo nezaustavljivi i nepobjedivi" i ne daj ti Bog da si slova pisnuo ¹to protiv, da samo vidi¹ kako sve svojataju i brane....a kada netko poput mene samo ¾eli spomenuti kako je Tesla znao jedan "strani" jezik vi¹e...oliti hrvatski...e onda mene odmah u politiku, drvljem i kamenjem, na stup srama, javni linkè ili kaj god....

malo mi to "miri¹i" na licemjerje...ali nema veze....vratimo se mi elektronici...tu smo si ipak manje vi¹e svi dobri :))

Reply to
Gagi-9a6aag

hrvati...

spomenuv¹i i èinjenicu da je znao i jedna jezik

bi se i to hvalospjevno navelo kao njegova vrlina...

jezika....ali kad je veæ bilo u kontekstu, onda sam

OK, samo onda æe¹ vjerojatno morati objasniti tom ameru (ako je uopæe amer) koji je pisao ovaj tekst, i usput ga informirati da je Tesla iz Hrvatske (dodu¹e ako se ne varam to je u to vrijeme bila austrougarska), i objasniti mu gdje je ta Hrvatska jer vrlo vjerojatno nije ni èuo za nju.

Reply to
- Zoki -

neznam ko je kaj napisal

Ali srbi se vole kurciti,, npr ono s Ruðerom da je Srbin i sl.. Za radikalne srbe ionako smo svi mi srbi :D hehe

Reply to
grizli

nepoznatim naprednim tehnologijama koje ?e CIA tek ostvariti za

ljudima koji neznaju tko je ili ?to je Hertz.

Zapravo, uz tesline eksperimente prijenosa energije uvijek se spominju skalarni valovi, ne Hertzovi "elektromagnetski valovi".

Prili?no siva zona ali osobno vjerujem da ima ne?to u tome

- Zoki -

zemlje....i

situacija

da

se

nizu

u srbiji nit velebita, nit vode, nit janjetine, nit zenetina, nit gromovi tuku ubrdo, nit vukovi zavijaju, nit je u tijeku sa vremenom i prostorom koje je pruzilo ovom prije dodatno znanje ( dobro, malo smo u zaostatku ali nista strasno ), vrlo vjerovatno niti obiteljsko okruzenje, moguce ni matere, nit puno drugih stvari kao predispozicija bez obzira na nacionalnu pripadnost koje bi moglo oblikovati takvog covjeka pa me zanima di je ta tvoja velika zemlja ? Moguce da ce se zajedno sa ovima vratiti kao i elvis :)

njihovi doktori ce ti objasnit da im je dovoljan ljudski materjal kojeg smjestajem u odredjeno okruzenje i podvrgnut vanjskom uticaju ce rezultirati odgovarajucim rezultatom. Provjereno :)

Reply to
jerts

"jerts" wrote

prije svega nije moja, a èini se da æe ju Srbi ostvariti samo na filmu, kao ovom tvom za koji si dao link na youtube :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

kao

ne zna se jel gora tvoja zaboravljivost okoline i njene povijesti ili njegovo idiotsko ismijavanja amaterjalizma i razumjevanja svijeta dalje od krampa, gnoja i mirogojceka

Reply to
jerts

moja, tvoja, njegova?!?! zaboravljivost okoline?! koje okoline?! okoline u kojem kontekstu?! tko ismijava amaterijalistièno?!

Reply to
Gagi-9a6aag

dobro, oprosteno ti je, mozh ic ;)

Reply to
jerts

Pa el i mag komponenta EM vala nije pod kutem od 90 stupnjeva, pogotovo ne kod kompleksinih "odasiljaca" kao sto je teslina zavojnica. npr NEC pokazuje da je kod tesline zavojnice vrlo blizu 0 stupnjeva..

Reply to
grizli