LPT - ulazi/izlazi

Buduci da imam kompjuter u autu, zelio bih sloziti upravljanje uredajima preko kompa.

Za sad ej ideja slijedeca: Uredajima upravljam preko LPT porta, s time da LPT prosirim na recimo 32 izlaza sa nekim muksom (multipleksorom, recimo 74374). Sve je to OK za paljenje/gasenje uredaja, ali, htio bih isto tako i dovesti signale u kompjuter kad je auto upaljen/ugasen, kad je dat kontakt, kad je zakljucan, itd - znaci, imam logicke 1 i 0 (upaljen/ugasen) i sad to treba uvesti u kompjuter.

Ima tko kakvu ideju kako to izvesti? Ja sam msilio preko nekog kondera koji bi se takoder spajaoo na LPT, ali, nemam neku shemu ni uputa kako...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Neznam kolko dobro poznaje¹ mikrokontrolere, al ja bi to napravio sa nekim AVRom spojenim na serijski port, ako treba¹ testne ploèice javi

Reply to
tomislav

tomislav je napisao/la:

: Neznam kolko dobro poznaje¹ mikrokontrolere, al ja bi to napravio sa : nekim AVRom spojenim na serijski port, ako treba¹ testne ploèice javi

Ne poznajem ih bas. Ali, mlad sam i voljan sam uciti, pa bih bio zahvalan na svakoj smjernici. Nije mi vazna sad tocna shema, nego nacelno da se znam planirati, i da znam sto jos moram nauciti .

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Mislim da je to stvar bi bilo dobro da ¹to prije savlada¹ jer ti se onda otvara jedan novi svijet :) Ako si zainteresiran za malu radionicu javi se na mail.

Reply to
tomislav

Gdje æe se to odr¾avati?

Reply to
RockyO

Adresa PORT +1 su ti ulazi a imas ih 4 komada. To bi se dalo vrlo jednostavno rijesiti... tu bi bilo i vrlo jednostavno staviti i upravljanje playerom (palay, stop, pause, FF.....)... Puno moguènosti za samo nekoliko sati posla.

Reply to
RockyO

Mislim da LPT ima 5 ulaza, 4 izlaza i DATA linije. A DATA linije na novijim LPT portovi su dvosmjerne, pa bi i tu mogao ne¹to smisliti.

Damir

Reply to
Damir ©eligo

8 je DATA linija.

Pozdrav!
http://www.elektronka.com/
Reply to
Ivan Matacic

"Ivan Matacic" wrote in message news:jynlidce2x0g$.1k6k7c0hr2bq$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Htio sam reæi da osim DATA linija ima 5 ulaza i 4 izlaza.

Damir

Reply to
Damir ©eligo

[...]

Upravo i imam takve ideje. :) Samo, moram malo protokole uskladiti i skuziti kako se kodira. Multipleksiranje ide bez problema, ali, kodiranje me malo muci.

-- Tihomir Krizan

Reply to

: Mislim da LPT ima 5 ulaza, 4 izlaza i DATA linije. A DATA linije na : novijim LPT portovi su dvosmjerne, pa bi i tu mogao ne¹to smisliti.

Upravo to - DATA linije su dvosmjerne - ovisno o stanju na jednom pinu (ne znam sad tocno kojem, ali imam zapisano) iz LPT-a idu podaci van (ako je na tom pinu recimo 0), a ako je na tom pinu recimo 1 onda podaci idu unutra. (ili je obratna situacija, trebao bih se sad malo podsijetiti :)).

Nego, muci me slijedece: Recimo, uzmemo 8 DATA linija i 4 kontrolna bita. Slozimo multipleksor pomocu

4 komada 74LS374 i ima 32 izlaza. E, sad ja zelim isto tako i dovesti signale u komp (njih vise od 8), pa ih trebam nekako kodirati. Tu je problem, sto ne znam kako bih to izveo.

-- Tihomir Krizan

Reply to