ljudi pomoc

postovana grupo problem je sljedeci...

Zamislite dizalo pogonjeno istosmjernim motoricem od hoda dizala kakvih 40ak cm, dizalo je u najdonjoj tocki i kad u dizalo dode teret neki senzor prepozna da je dizalo puno i dade signal motoricu i on pocne dizati teret...i dize i dize dok ne dode do najgornje tocke, dizalo stane teret se makne i opet neki senzor to prepozna okrene se polatitet motora i on pocne spustati dizalo i kad dizalo dode do najdonje tocke opet se ukljuci neki senzor dizalo stane i ceka da se opet u njega stavi teret, kad teret dode ponovi se sve iz pocetka.....recimo kad udete u zgradu lift vas ceka otvorenih vratiju i cim vi udete lift vas dize na vrh zgrade i cim izadete lift se spusta ponovo na dno i ceka vaseg kolegu...i sad mene muci kakvi su to sve senzori, kak okrenuti polaritet motora a da se sve ne izmijesa...bla bla, mislm da shvacate moj problem, molio bih savjete bilo kakve (naravno korisne)

hvala ( postano u 3:31 :)

Reply to
kopjar

40ak

se

su

izmijesa...bla

To je malo bedasto? Primjerice popnem se na najgornji kat izlazim van i poslije mene hoæe uæi netko drugi a vrata se zatvore i lift se spusti ?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Pa s tih 40cm more i skociti, ak mu se jako zuri ! ;)

Reply to
Darko

pocne

dode

izadete

(naravno

Kako ne kuzis da covjeku to ne treba kao lift za ljude, vec za neku robu, koju vjerojatno mora stalno nosit gore...

Reply to
Minotauro

ma tocno, kakve su to glupostima sa vratima, pa dal sam i jednom rijecu spomenuo vrata, isuseboze da lift mora biti zeleno plavi smiju sam 2 osobe muskog roda i zivotinjama nije dozvoljeno, ne smijes jesti sladoled i ak nemas 21godinu ne smijes uci....to ti se cinie pikladni parametri majkomila KRESO

Reply to
kopjar

Detekcija punog dizala bi se dala rije?iti tenzometarskim trakama, regulacija DC motora SIMOREG-om, a krajnje sklopke za ogranièavanje hoda. Èak ti nebi trebao ni simatic... Ali æini mi se da bi se to sve dalo puno elegantnije izvesti putem hidraulike s obzirom da je hod samo 40cm

Reply to
Puljo

hidraulika ti nije losa ideja al nemam para za hidrauliku, sve smisljam doma sam...

Reply to
kopjar

uzmi onda pneumatiku jeftinije doðe ima¹ mannesmann - rexroth zastupnika negdje u ZG, zatra¾i katalog

Reply to
Chipps

U cijeloj toj prici najveci mi se problem cini spustanje.

Reply to
Puljo

...ja sam to zamislio da kad dizalo dode u najvisu tocku da udari u sklopku koja okrene polaritet struje i motor krene u suprotno...

Reply to
kopjar

Problem je u tome da ne mora? mijenjati polaritet prilikom spu?tanja jer ako ga promjeni? tresnut ce ti teret dolje. Zato treba? regulacijski krug koji æe regulirati struju (moment) i uvjetovati protustrujno koèenje motora prilikom spu?tanja. Naime, za razliku od dizanja kad moment motora mo?e biti bilo koji pod uvjetom da je veæi od momenta tereta, prilikom spu?tanja on mora biti jednak momentu tereta.

Reply to
Puljo