ANTI RADI TORBICA

FUTROLA SA ZA©TITOM OD ZRAÈENJA

Dr¾anjem mobitela uz tijelo, vitalni unutra¹nji organi izlo¾eni su neprestanom djelovanju elektromagnetskih valova, koji mogu ¹tetno djelovati na ljudski organizam. Futrola sa za¹titom od zraèenja specijalno je dizajnirana kako bi se smanjio utjecaj ¹tetnog elektromagnetskog zraèenja, a no¹enjem futrole ne utjeèe se na ispravan rad mobitela. Mjerenje koja su provedena na Zavodu za elektromagnetska mjerenja, Fakulteta Elektrotehnike i Strojarstva u Splitu potvrdila su da futrola sa za¹titom od zraèenja smanjuje utjecaj elektromagnetskog zraèenja za vi¹e od 300 %, u trenutku primanja poziva.

Futrola sa za¹titom od zraèenja upisana je u Registar prijava patenata u Dr¾avnom Zavodu za Intelektulano vlasni¹tvo RH, pod patetnim brojem: P20040227A.

web shop:

Centar mobilne telefonije: 01 2383 755, Donje Svetice 40, Zagreb

Reply to
Electronic City

To je porez za budale. Svako iole pametan zna da ako se sprijeci zracenje mobitela....sprijecava se i komunikacija :-))

Reply to
Kresimir Pecnik

Moje misljenje: Glupost!

Reply to
Svemirko

mozda cak i opasna glupost, ako torbica omete signal mobitelu, zar isti nece povecati snagu da uspostavi vezu?

Reply to
sipa

Ne znam kako sam do sada zivio bez toga. No, svaka roba ima svoga kupca, samo mislim da je ovaj spamer promasio grupu. Znam da cu i dalje ugodno zivjeti bez anti-radi-ili-kako-vec-torbice.

-- Garry!

Reply to
coin

Glupost da glupost ultraglupost... Prvo povecava potrosnju baterije jes ocito ometa rad mobitela, drugo smanjuje trajnost baterije, trece EM zracenje je po nekim novim istrazivanjima KORISNO (u mobitel dozama) e pa sad ti vidi ta torbica znaci STETI... Nesto kao radijacija u malim dozama spasava od raka ali u velikim ubija... Problem u ljudima je STRAH od nepoznatog i onda neki taj strah koriste za dizanje para... Z

Reply to
zega

ba¹...dobro da nije rekao,...a ukoliko nazovete odmah dobiti æete i osobni dozimetar....gumene rukavice i najlonsku kabanicu...protiv radioaktivne kontaminacije!!

Reply to
Gagi

Bullshit, bullshit i jo¹ jednom bullshit. Nego, kak je moguæe smanjiti nekaj za 300%?! :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

To izgleda moze samo ozraceni mozak Electrnic City-a. :))

Reply to
Damir

kako ne?...pa ode u minus tj gu¹enje! :))))

bar za 200% !! :)))

Reply to
Gagi

Pojasnjenje:

  1. Nadam se da ste u svom zivotu bili na randgenu. I da ste preko osjetljivih dijelova tijela dobili olovnu pregacu - Da li je u tom slucaju izvor zracenja pojacao potrosnju ? Nije.

Ideja je u tome da ogranici djelovanje elektromagnetkih valova, tj. na neki nacin usmjeri izvan tijela. Ta pojava nema nikave veze sa svojim izvorom, tj, mobitelom.

  1. Sto se tice postotka : ako nesto smanjite sa 3 na 1 tj. 3x : (3/1) i pomonozite sa 100 % = rezultat je 300 %. Znaci nesto ste smanjili 3 puta.

Inverzijom se moze reci i ovo: 1/3 x 100 % , tj. da je zracenje palo na 1/3 svoje vrijednosti ili 33 % od nominalne vrijednosti.

  1. Ukoliko zelite rezultate mjerenja i tijek procesa mjerenja posaljite mail, pa cete zaista vidjeti da se radi hvale vrijednom radu.

  1. U Hrvatskoj nemoze niti ocekivati da ce netko ko bilo sto radi a da nije prevara, pretvaranje, laz, dobiti bilo kakvu podrsku. Pogledajte samo koliko je izuma iz Hrvatske naslo podrsku u domacoj industriji. Niti jedan. A na svjetskim izlozbama redovito dobijaju nagrade.Ne kazem da je ovo jedan takav proizvod ali barem covjeku treba odati postovanje na trudu. Ne moram ni reci koje su omiljene hrvatske discipline: jalovost, zavist, pljuvanje,bahatost, omalovazavanje,... Zar zivotni put sportasa nije sjajan primjer kako su ove osobine narocito dosle do izrazaja.

Molim cjenjene komenatore ako barem na trenutak mogu izuzeti ove osobine pa da onda na normalan nacin diskutiramo.

Reply to
Electronic City

Neznas kako rade mobiteli!

Ako nesto smanjis sa 3 na 1 smanjio si sa 100% 33% .

..cut crap

Reply to
Damir

Ako nesto smanjis sa 3 na 1 smanjio si sa 100% na 33% .

..cut crap

Reply to
Damir

Momak je opako fulao grupu :)))

Reply to
kiri

Ma ko kaze da je to lose. Evo i Trigger je kupio jednu, a on i nema mobilni, tako da mu je zastita od zracenja presla 600% :)))

--
Exeeej! Vi i dalje citate moj sig! :)
Reply to

LOL :))

Reply to
Damir

Nije randgen nego rentgen.

neki

Ima jer kako se sprijecava izlaz EMV sprijecava se i njihov ulaz. Tada mobitel dize snagu da zadrzi nivo snage. Slicno kao i kad se udaljavate od bazne stanice pada snaga signala, a mobitel povecava izlaznu snagu i tako je snaga signala konstantna (nije bas konstantna al pokusava).

Ali ne 300% :-)

Nazad u osnovnu skolu. Formula je slijedeca: (1-1/3)*100=66.6% Znaci smanjili ste zracenje ZA 66.6% ili 100/3=33.3 dakle smanjili ste zracenje NA

33.3% od prvobitnog

Probaj me razuvijeriti: snipped-for-privacy@altpro.hr

nije

koliko

takav

Ma slazem, se ... sve su to Hrvatski simptomi...al si i zaboravio na: vanjske i unutarnje neprijatelje, teorija o zavjeri, gubitak realnosti, nikakav smisao za biznis, cekanje mesije s vrecom novca koji jedva ceka da udje s invensticiju.......

pa

Recimo da se vecina komentatora ispucala....i da mozemo normalno komunicirati.....opisi nacin mjerenja i probaj odgovoriti na:

  1. Sto zapravo sprecava zastitna futrola, zracenje od kuda, mislim iz kojeg djela mobitela kad je poznato da mobitel najvise zraci iz antene (sto je valjda logicno).
  2. Kad prislonimo mobitel na uho nas mozak glumi metalnu plocu na L/4 udaljenosti i potpomaze EMV. Dal ste primjetili da mobitel ima manji domet ako je u futroli.
Reply to
Kresimir Pecnik

Kresimire, tvoj post je vise nego korektan. Ali ne cini li ti se da je OP trgovac koji samo reklamira svoju robu i usput nas poducava o matematici i elektronici na "svoj nacin"?

Reply to
Damir

neki

Na ovo ti je vec odgovoreno, da se ne ponavljam.

1/3

I na ovo ti je vec odgovoreno.

Ova grupa je namijenjena raspravama o elektronici, dakle, slobodno to izlozi ovdje.

nije

koliko

takav

Za ovakve izljeve imas hr.soc.politika, ovu grupu posjecuju upravo ti o kojima ti pises da ne postoje u Hrvatskoj.

pa

?

Dosao si na ovu grupu namjenski prodavati svoju robu. Ova grupa NIJE namjenjena tomu. Na ovoj grupi se raspravlja o elektronici, za ponudu i prodaju postoje druge grupe. Najgore od svega je to, da na tvojoj stranici moras proci kroz sumu trakica i vjesalica za mobitele dok pronadjes tu famoznu torbicu. Uz sve uvazavanje posla od kojeg zivis, pogresno si nastupio.

Reply to
Coin

nije

koliko

takav

pa

Evo mog komentara: Mislim da ti je Kreso konkretno odgovorio step by step. A ja kuzim da si ti covjek ko i svaki drugi i da se trudis prodati svoj proizod i to je OK. A ja sam mjerio tu "antiradi" naljepnicu sa network analyzerom (vrijednosti

100000$ kad je kupljen) i nisam utvrdio nikakve znacajne promjene. A volio bi saznati kako ju je mjerio vas tim, sa kojom opremom, tko je vrsio mjerenja. Mozda mi je nesto promaklo, a volio bi da me razuvjeris svojim argumentima. Mada, moram priznati, dosta si oslabio svoj polozaj sa natpisima o 300% i slicno. Pozdrav.

Zoran Eres, dipl. ing. elektrotehnike

Reply to
Svemirko