Imate li ideju za alarm za bicikle?

Naime, planiram kupiti neki dobar bajk, ali posto su kradje bajkova deinitivno postale nesto sasvim u redu, razmisljao sam smisliti neki alarm za bicikle pa molim sve koji imaju nekih ideja da predloze to ovdje. Ako nemate ideja, mozete li bar razmisliti o mojima i reci sta mislite jel izvedivo i koliko bi bilo funkcionalno. Evo mojih:

  1. Obicni zvucni alarm, ali zvucnike sakriti negdje (u ramu npr.) da kad se zvucnik ukljuci da lopov ne moze samo tako lupiti cekicem po zvucniku i iskljuciti ga.
  2. Tihi alarm. Malo bi ovo bilo kompliciranije, ali mozda bi i bilo izvedivo. Nekako spojiti s mobitelom da dobijem poziv kad se bicikl pomakne.
  3. Osigurac za vec ukradeni bicikl. Radilo bi se o nekom odasiljacu ugradjenom u ramu bicikla pomocu kojeg bih mogao naci svoj ukradeni bajk.

Svi alarmi bi reagirali na neki senzor pokreta cijelog bajka, nebitno jel se kotaci okrecu ili je lopov uzeo bicikl na ledja i odnio ga. Et, molim vas da malo razmislite o izvedivosti ovih ideja i da bacite okvirne cijene izrade tih ideja i ideja koje vi predlozite! Hvala

Reply to
Dux Bellator

Kupi kod Fumica za 36kn sajlu za zakljucat bajk i miran si. Sigurnije od svih mozebitnih alarma za bicikle...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

alarm

se

pomakne.

bajk.

jel se

Reply to
Dux Bellator

Lanac se precvika za 3 sec, ali sajla bas i ne, jer je uvijena sa vise celicnih zica i kad ju stisne ona se rastepe i malo to potraje dok ju cijelu precvika.

Reply to
DaMba

:-)) istina da je bolja sajla.... imaju tu i drugi sustavi koji se teze precvikavaju, ali kad kupis bajk od 5,6 soma kuna (jos sam ja amater), onda bas nemas ni u sajlu povjerenja... pozdrav

Reply to
Dux Bellator

gledao

bic-parking

Da, za nju treba duplo vi¹e nego za lanac. Z!

Reply to
Zex

Da treba mu 9 sekundi za to :)

"Dux Bellator" je napisao u poruci interesnoj grupi:d1kbh8$5vf$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Kupi¹ prika pitbula, ili nekog dod¾-a zajebanih roditelja i fino ga voza¹ na paktregeru, i kad ostavlja¹ bicikl zave¾e¹ ga za zadnji kotaè, pa da vidim frajera koji æe ti ukrast bicikl :)

U lock je odlican, jednom je bio neki domestic fight i muz je otisao od kuce ali je ulazna vrata zakljucao tim sranjem da zena nis nemre tj mora preskakat ogradu, onda je zicala starog da to makne, e kljesta za armirani ne rade a fleksa se mucilaaa... ZEGA

Reply to
zega

I ja vjerujem da je u-lock najsigurnije rjesenje, mada... Prije godinu dana sam na nekom njemackom satelitu gledao prilog o kradi bicikala. Neki frajer je pokazivao razne tehnike krade. U jednom trenutku je uzeo neki specijalni alat, gurnuo ga u jedan poznatiji u-lock (mislim da je bio Trelock), malo je prodrmao i u sekundi je u-lock bio otvoren.

Reply to
Zoran Stojanovic