Pojacalo za sub?!

Jel zna neko neko pojacalo za sub od barem 50W?! Treba mi shema il barem tip IC. Problem je u tome sto imam samo napajanje od kompa, a cak i preradjeno mi ne daje vise od +(15V-17V).

Reply to
Seshiro

TDA1562

Reply to
Frx

Ima toga koliko voli¹. TDA audio amplifire LM audi amplifire I da vidi¹ kako google hiæe rezultate.

To ti tak ne bu i¹lo. 50W nemre¹ izvuæi bez dobrog napajanja dovoljno visokog potencijala. PC switcher se dade preraditi da ti daje npr, +-35V 200W, samo ¹to mora¹ prematati trafiæ ¹to je nate¾i dio meðu svim radnjama.. Nije problem ako si da¹ truda, a isplati se jer je jeftinije od klasiènog trafoa sa velikim i skupim kondenzatorima.

Reply to
miha

tip

moze to napajanje i vise ali obavezno treba promjenit kondove na izlazu jer ce explodirat.(16V su u vecini napajanja)

U poruci: ehjc37$mu2$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr, Frx je napisao/la:

: TDA1562

S njim sam imao probleme. Nisam ga nikako uspio podesiti da radi, a, probao sam dva chipa. OK, mozda je bio problem u meni, al, sumnjam u to. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

Ja napravio dva komada i svi radili is prve. Kolko se sjecam treba na jos dva pina dovesti +Ucc da radi ispravno. Mogu tocnije pogledati.

Reply to
Fire

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Fire je napisao/la:

: Ja napravio dva komada i svi radili is prve. Kolko se sjecam treba : na jos dva pina dovesti +Ucc da radi ispravno. Mogu tocnije pogledati.

OK, vjerojatno sam ja bio zeznuo. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to