Lampa protiv komaraca - pitanje

Kupio sam lampu protiv komaraca i na komarcima radi solidno, ali problem je kad dode malo veci leptir ili sl. Treba mu jako dugo da ga sprzi ili ga ne sprzi uopce. Poslao sam na binaries-e shemu pa ako je netko voljan malo pogledati i reci gdje treba dodati kondove da se poveca napon na "zavojnicama" bio bi jako zahvalan.

Unaprijed hvala, Mladen

Reply to
Mladen

javi se Kresi Bukvicu, kada on modificira to , hebote samo ce krila od leptira ostat :lol LOOOL

U prevodu, moze da ubije i letece svinje :))))))))

Reply to
Dre

ga

malo

Hy,

poku¹ao sam ja modificirati kaskadu ali opet ne vrijedi. Onda sam ubacio drugi sklop i sad mo¾e i krava preletit nema ¹ansu ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

"Kre¹o Bukviæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:d96uf4$gmp$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Reply to
mladi

A jel' se moze dobiti ta shema ili je tajna?

Pozdrav, Mladen

Reply to
Mladen

Tajna ko i uvjek:))))

Reply to
Dre

Budem ti ju dao ali ako obeæa¹ da je neæe vidjeti Dre?

:)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Obecajem, dosta je i samo kako prosiriti kaskadu. Malo sam vec zaboravio kaskade (prije nekih 5 godina sam malo proucavao elektro-sokere i sl.), a literatura dobila krila.

Pozdrav, Mladen

Reply to
Mladen

Ja sam ti obecao da necu distribuirati shemu TT-ja pa je svejedno nisam dobio!

Reply to
Drago

--

Kreso daje LAZNE NADE :)))))))))))))))))))

Reply to
Dre

Za vas nema problema

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Ali nema ni sheme :)

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Kreso je dobar decko i da sam mu stavio noz pod vrat ja mislim da bi mi je sa veseljem dao!

Reply to
Drago

Kreso, ov da te pitam vec te po peti puta zelim ptati:

Ako jednu ruku stavis na kuglu(ono na vrhu) TT-a da li ce iz tijela (onog tko drzi ruku na kugli) izlaziti iskre i praznenja???

I kakve su zdrastvene posljedice???

Reply to
Dre

Evo da ti odgovorim iskra bi udrila negdje u uzemljenje na malom.

Ako napravi¹ veeeeeliki TT i sjedne¹ gore sve æe biti ok samo dok ruke dr¾i¹ iznad glave (ne bi htio da ti iskre idu iz jezika ili oèiju) i na prste stavi¹ foliju (opekotine). Ako ti sluèajno iskra dok ide iz tijela udari u primar ili probije na relaciji primar-sekundar well onda is dead ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

He he jel si se kada probao popeti na neki izolator i stavit ruke na teslu, tako da praznjenje ne ide u zemlju???

sve æe biti ok samo dok ruke dr¾i¹

To govoris "teoretski " ili iz iskustva:))))))))))))

Ako ti sluèajno iskra dok ide iz tijela udari u

Reply to
Dre

teslu,

Ne jer ti tt-i trebaju biti visoki par metara a i zbog moje tjelesne konstrukcije sekundare bi morao biti od betona :)

50/50 % ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ