lak zica

Ej ljudi. Jel ima gdje za kupiti lakirane zice a da se ne treba kupovati cijela spula iliti rola. Meni ce trebati za switchera par namotaja a glupo mi je kupovati 100 m odjednom :)

Fala

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

Imas u chipoteci 100g oko 40kn. Imas u elki 1kg za 35kn(ali vec sam bito 4 puta i nisam uspio kupiti 1kg, samo 15kg mi nude:(((.

Reply to
Fire

Ma daj to su gamad u Chipoteki, da ja placam 100 g 40 kn pa bankrotirao bih :) kolko mi toga treba. Otidi do prvog majstora koji premata elektromotore i to malo sto ti treba dat ce ti badava, ako trebas vise odi gos Emanuelu u

. On je super i vjerujem da ce ti prodati malo.

Reply to
Kreso Bukvic

bih

U Zagrebu sam cuo pricu kako g.Kreso nije neki sposoban elektronicar iz Staglinca nego jedan od A/D-ovih djelatnika iz Cakovca koji je jalan da njima dobro ide pa zato pluje po njima

Reply to
Drago

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Fire je napisao/la:

: Imas u chipoteci 100g oko 40kn. Imas u elki 1kg za 35kn(ali vec sam : bito 4 puta i nisam uspio kupiti 1kg, samo 15kg mi nude:(((.

Idemo uzeti zajedno 15kg? :)

Kolko ima metara u jednom kg-u? Koju debljinu - 0.75 ili ?

Imam feeling da bi 15kg bilo malo previse i za nas dva, zato bi se trebalo naci jos jedno dvoje, troje, pa da uzemo to zejdno.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

To je izjavio u "assmanovom" skladistu jedan mladic koji je tamo dosao po robu koji ocito radi u Chipoteci ili je njihov smpatizer. Uglavnom tema je ocela kako ce Chipoteka kada se udje u EU biti jedna od vodecih firmi elektronike u EU a ja sam dodao da ce to ici dosta tesko jer sam nesto cuo da su prodavaci uglavnom preko veze primljeni kuhari i konobari i tu je pocelo da je to poteklo od veseg (mojeg) Medjimurca Bukvic Krese da smo im svi jalni i jos puno toga.

Reply to
Drago

O èemu se sad ovo radi?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Ako æe Chipoteka biti vodeæa u EU, svaka èast...

Kad doðemo u EU onda samplovi postaju prava svar. Mogu æak naruèit samplove IGBT-a 600 V 110A.

Chipoteka kao najaèa firma :))))))), mo¾da u ¹kartu... ¹to æu sad jo¹ dopisat na svojoj stranici.

iz

da

Reply to
Kre¹o Bukviæ