Knjiga " Elektronika u praksi"

ima li ko navedenu knjigu u pdf formatu ili kakav link do nje ?

po sadr=BEaju i opisu mi zgleda odli=E8na za hobi me=B9tre, ba=B9 bi je ht= el prolistati, pa ako ima ko kakav link do nje, lepo bi ga prosil, mo=BEe i na mail

Reply to
mario preskar

tko je autor?

Reply to
Boka

Ma onaj tip ¹to je napisao tu knjigu. ;)

Reply to
Sin&sha

i je htel

Nisam napisal autora jer nisam mogao na=E8i tu informaciju ali anyway evo linkoln na nju

aksi.htm

Reply to
mario preskar

Hmm...Mo¾da je bilo vi¹e tipova, tj. grupa autora!?...lol