>>SMPS knjiga!!<<

uplata za knjigu je u tijeku...èim mi kolega potvrdi da je transakcija obavljena ja se ovdje javim pa mo¾ete poèeti uplaæivati lovu,

s obzirom na odlièan odaziv, iznos za uplatu je 35kn

detalji za uplatu;

Vladimir Dudukoviæ Maèekova 3 Karlovac

Karlovaèka Banka - broj raèuna; 3206259476

mob: 098/ 744-029 ako me tko kaj ¾eli osobno kontaktirati

i molio bih vas da mi nakon uplate po¹aljete email sa skeniranim ili makar sa fotièem poslikanim slipom / uplatnicom / potvrdom o plaæanju...kaj god tak da ne moram 10 puta iæi na banku...i ja odmah po primitku ¹aljem reply sa knjigom u privitku...

hvala na strpljenju i dobrom odazivu za diobu tro¹kova...

Reply to
Gagi-9a6aag

OK

knjiga plaæena.. mo?ete poèeti sa uplatama...i ne zaboravite poslati email sa potvrdom o uplati!!!

wooohooo konaèno :))

Reply to
Gagi-9a6aag

"Gagi-9a6aag"

Mene samo zanima jel' moram uplatiti jednu ili dvije kopije? Rio se ne¹to lupal u prsa junaèka :o) da bude platil sam. Sad ne znam jel' on to zbiljam ili samo onak. Ako je sam onak ja cu platiti i za njega, a ako ne, onda ti platim tek 35kn? Volio bi da mi nekako do¹apnete odgovor jer ne bi da ispade da nisam platil kak sam rekel, a ne bi niti bezveze placal duplo ako ne treba :o)

Ajd ako mo¾e do sutra pa da to odmah platim

Reply to
miha

nego, ja bih uplatio tih 35 kn, ali neka mi neto od vas koji ste kupili veli, jel vrijedi knjiga sto ?

Reply to
grizli

Kod nas u regiji/domeni nije. Mozda zato sto je knjiga **navodno** izdana u Sjecnju ove godine i jos se nitko nije odvazio uplacenu (~uludo ulupanu?) lovu pretvoriti u pdf i podijeliti sa ubogom download zajednicom.

Inace, komplet svih dosad izaslih Yong-ovih knjiga nalaze se na nasem "HRmicro serveru" pod /Repair books, i ... BTW, IMHO, bas i nisu neke. Ako je i ova SMPS knjiga u istom stilu ... kvaliteta je diskutabilna, premda me se ne tice bas previse.

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Ne, ne, rekao sam da ako æu veæ uzeti, da æu platiti sam, ali buduæi da ju neæu uzeti, neæu niti participirati u plaæanju iste. :) Nije da popravljam SMPS-ove svaki dan, pa mi nije nu¾na, a i htio bih po¹tivati autorska prava koliko je to moguæe. Al hvala kaj misli¹ na mene. ;)

A kakva je to *toèno* knjiga i tko ¹to dobiva za tih 35 kuna?

Reply to
drstoka

Kama Sutra sa 73 i pol poze :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Tako nekako... dok je procitas napisi recenziju.

Reply to
BladeRunner

ovako nabrzaka na 11. strani uocio gresku... na slici je AT a ne ATX napajanje... mu ti javis ili ja ;-) poslije cu je malo detaljnije pogledati...

pozdrav

Reply to
Fastah

:S

Reply to
drstoka

Sto ":S" Dobro ti je napisao, kama sutra... i 73 poze kako lemit.

Reply to
BladeRunner

Knjiga je ok za poèetnike koji se prvi put susreæu sa smps napajanjima.

Reply to
Manu

A za one koji nekog vraga vec znaju? f

Reply to
filiplolicREMOVE

"Filip Lolic@w" wrote

objetkivno; a onak..li-la....ima cakica da ti skrati vrijeme razmi¹ljanja...meni je dobra jer se smatram poèetnikom u SMPSu...no naravno, ne gubim vrijeme na onih prvih 100tinjak stranica gdje uèi analizirati SMPS u kontekstu koji je koji element...kasnije je malo zabavnije...

sve u svemu, meni je veæ pomogla...

Reply to
Gagi-9a6aag