Knjiga o akumulatorima i akumulatorskim stanicama

Pozdrav.

Naime, brat mi ima maturalni rad na temu "Akumulatori i akumulatorske stanice" a u na=B9oj gradskoj knji=BEnici nema ama ba=B9 ni=B9ta na tu temu,=

pa me zanima ima li netko, zna li netko negdje na netu dobar izvor o toj temi, ili zna li netko gdje bi to=E8no u zagrebu mogao prona=E6i ne=B9to=

o toj temi?

Uvjet je da tekst bude na hrvatskom ili bilo kojem srodnom i lakorazumljivom jeziku (srpskom) zato jer bi bratu trebalo 6 godina da napi=B9e rad prevode=E6i s engleskog.

Reply to
sirupdzija

Ima ne¹to na

Pogledaj jo¹ malo po wikipediji, mo¾da ima jo¹ na srodnim jezicima! :-)

Naime, brat mi ima maturalni rad na temu "Akumulatori i akumulatorske stanice" a u na¹oj gradskoj knji¾nici nema ama ba¹ ni¹ta na tu temu, pa me zanima ima li netko, zna li netko negdje na netu dobar izvor o toj temi, ili zna li netko gdje bi toèno u zagrebu mogao pronaæi ne¹to o toj temi?

Uvjet je da tekst bude na hrvatskom ili bilo kojem srodnom i lakorazumljivom jeziku (srpskom) zato jer bi bratu trebalo 6 godina da napi¹e rad prevodeæi s engleskog.

Reply to
Frane

heh, hvala ali nadao sam se tiskanom izdanju. ovo je puno premalo za maturalni rad. prakticki jedna definicija. ni na srpskom nema nista vise nego manje a k tome je i na cirilici.

Reply to
sirupdzija