KLIMA hladi po zimi

...vecer

Riknula mi klima

-Izbacila osigurac , vratio ga i sve radi ... ali vise ne grije

Na displeju vidim da grije vanjsku jednicu , a ne dize
temperaturu na unutarnjoj ...
-Ona se i inace  zaustavi i onda "odleddjuje" vanjsku
jedinicu , a ventilator unutra ne vrti ... kada odledi
, okrene sistem i grije unutra ...

-Sada kada je crkla , cuo sam onaj ventil koji valjda
okrece smjer plina i nakon toga je ispao osigurac ...
-sada vrti ventilator unutra , a vidim da dize temp. vani

Ima li netko iskustva s tim kvarom , ili kako to radi ,
gdje traziti , kako izgleda taj ventil .... postoji li ventil ????

VIVAX :)

Re: KLIMA hladi po zimi
BEZIMENI pretended :

Pitaš na pogrešnoj grupi.
Idi na grupu hr.alt.klima-uredjaji

Re: KLIMA hladi po zimi

crni mačak opet u akciji

Re: KLIMA hladi po zimi
zdr has brought this to us :

Kao i ti s tom razlikom da čovjeku nisi niti malo pomogao.

Re: KLIMA hladi po zimi

ovo je bilo upućeno tebi a ne njemu,vidi se da opet si u sedlu i večini
grupa sa zajedljivim komentarima

Re: KLIMA hladi po zimi
Pozdrav drugovi i gospodo

-Skinuo sam gornji pokolopac (na vanjskoj) i ispod je jedna plocica , a
 na njoj je riknuo osigurac 3.15A
-Skinuo sam tu plocicu , i nasao jedan kond 3uF / 450V (blok) napuhnut ,
ali ima kapacitet od cca, 1uF ... zamjenio sam ga cetiri u paralelu od
0,47 /250 izmj. i stavio licnu (!) na osigurac , ali sam skuzio da sam mogao
pomjesati zice (ima 4-5 crnih) iako sam pisao .... ali ne pazljivo na zimi

-Kada sam ustekao , sve je kao krenulo i onda je opet puklo , ispala i fid
i osigurac .... i krepao ponovo onaj vani osigurac

-sada kad upalim , nece vise onako pisati vanjsku temp. i sl. , ali se upali
untarnja ...
...danas nastavak , ako zatopli ...

Prijedlozi i pohvale su dobrodosli !!!

Re: KLIMA hladi po zimi

relej hladjenja?
meni kad je on ostao zavaren cim si je upalio bi odma otisla u hladjenje i
nemos nista vise

Re: KLIMA hladi po zimi
pozdrav

 relej hladjenja?

-Ali meni rikava osigurac , tako da je nesto u kratkom spoju ....pokvarilo
se vrijeme pa se grijem na radijatore... ne mogu sada na lojtru , mozda za
vikend ...nastavak slijedi

Re: KLIMA hladi po zimi
zdr presented the following explanation :

Pa naravno da je bilo upućeno meni, zato sam ti i odgovorio.
Nisi baš pametan, jel da.

Site Timeline