ZARADI NOVCE

. VJERUJ MI I NECES POZALITI!!!OSTVARI SVE SVOJE SNOVE! OVO JE POTPUNO LEGALAN NACIN ZARADE I ZA NJEGA TI TREBA SAMO 30 kn! KAKO PRETVORITI

30 kn u 30000 kn? CITAJUCI OVO MOGAO BI TI SE ZIVOT ZAUVIJEK PROMJENITI! ZBILJA DJELUJE!!! Nasao sam ovo na jednoj news grupi i odlucio isprobati. Prije par tjedana, pretrazivao sam newsgrupe i naisao sam na clanak slican ovome u kojem je pisalo da mozete zaraditi tisuce dolara u samo PAR TJEDANA sa samo malim ulogom od 30 kn! Pomislio sam, "Da bas, ovo mora da je prijevara" no kao vecina nas, bio sam znatizeljan, pa sam nastavio s citanjem. Kako god, pisalo je - posalji 5 kn svakom od 6 imena na adrese koje su bile u tom clanku. Zatim stavi svoje ime i adresu na kraj popisa na broj 6, te posalji taj clanak na najmanje 200 newsgrupa (Ima ih na tisuce). Nema kvake, to je to. Pa sam nakon malo razmisljanja, i savjetovanja s prijateljima, odlucio pokusati. Mislio sam "Sto imam izgubiti osim 6 markica i 30 kn, zar ne?". Zatim sam ulozio tih bijednih 30 kn I POGODI STO!?... u roku od 7 dana, poceo sam dobivati novac postom! Bio sam zaprepasten! Pomislio sam da ce s tim biti ubrzo gotovo, ali novac je neprestano dolazio. U mom prvom tjednu, zaradio sam oko 100 kn. Krajem drugog tjedna zaradio sam ukupno vise od 1100 kn! U trecem tjednu imao sam preko 10000 kn i jos raste. Ovo je sada moj 4 tjedan i moja ukupna zarada je malo vise od 25000 kn a novac jos ludjacki dolazi. To sve sigurno vrijedi 30 kn i 6 markica!! Sada cu ti reci na kojem principu ovo radi i jos vaznije, ZASTO radi... Osim toga, pobrini se da imas isprintanu kopiju ovog clanka SADA, tako da bi mogao provjeravati neke informacije kad god ih zatrebas. OBECAJEM ti da ako tocno pratis moje upute, zaradjivat ces vise novca nego sto si ikada mogao radeci nesto tako lako! NASTAVI CITATI DA BI DOZNAO KAKO OVO RADI!!! Slijedi jednostavne upute i gledaj novac kako dolazi! Lagano je - Legalno je. MOLIM TE,VJERUJ MI,ZELIM NAM DOBRO!!! A tvoj je ulog samo 30 kn (Plus postarina na samo 6 kuverti...samo jednom...bez ponovno slanja poste) VAZNO: Ovo nije prijevara; nema laznih obecanja; nije ilegalno; i 99% nije riskantno - stvarno funkcionira! Ako postujes upute, dobivat ces izvanredne prihode. MOLIM TE slijedi ove upute TOCNO, i 50000 kn ili vise moglo bi biti tvoje u roku od 20 do 60 dana. Ovaj program ostaje uspjesan radi ISKRENOSTI I POSTENJA sudionika. Molim te nastavi njegov uspjeh pazljivo prateci i postujuci upute. U ovom poslu proizvod nije cvrst i opipljiv, on je usluga. Ovo su 4 koraka do sigurnog uspjeha: KORAK 1.) Nabavi 6 papiriæa. Sada uzmi 6 kovanica,(novcanica) od 5 kn i stavi po JEDNU u SVAKI od papirica tako da se novcanica ne moze vidjeti kroz kuvertu (radi sprjecavanja kradje). Zatim, stavi jedan papiric u svaku od 6 kuverti i zatvori ih. Sada bi trebao imati 6 zatvorenih kuverti, svaku sa novcanicom od 5 kn oblo¾enom papiriæem. Posalji tih 6 kuverti na slijedece adrese: . 1.) Domagoj Terzic, KMT Dubrava, Grizanska 3, 10000 Zagreb, Croatia 2.) Igor Mesing, Prikrilova 5, 10000 Zagreb, Croatia 3.) Alexandar Jurkoviæ Peri¹a, Galoviæeva 10, 10000 zagreb, Croatia 4.) Mamiæ Josip,Markov Put 115. 21000 Split,Croatia 5.) Danijel Kresovljak, Japodska 66a, 52100 Pula, Croatia 6.) Samir Petroviæ ,Ivana Me¹troviæa 5 ,44000 Sisak , Croatia. KORAK 2.) Sada izaberi ime pod brojem 1 sa liste koju vidis iznad i makni ga sa liste, pomakni ostala imena prema gore (6 postaje 5, 5 postaje 4, itd...) i dodaj SVOJE ime pod broj 6 na listi. KORAK 3.) Promjeni u clanku sve sto trebas, no nastoj odrzati clanak slicniji originalu sto je vise moguce. Sada, posalji svoj prepravljeni clanak na najmanje 200 newsgrupa. (Mislim da ima priblizno 24,000 grupa). Ti ih trebas samo 200, no zapamti, sto ih vise posaljes, to vise novca zaradis! Ako zelis vise love, salji ko lud Ovo je savrseno legalno! MOLIM TE, VJERUJ MI. Imaj kopije ovih koraka za sebe i kad god ti zatreba novac, prodji sve ponovno i ponovno. MOLIM TE ZAPAMTI da ovaj nacin zarade ilegalan.Èlanak kad ¹alje¹ jednostavno mo¾e¹ kursorom obilje¾it i sa copy paste spustiti u svaki meil news grupe.

dkresovl . 02.02.2013. u 12:39

Reply to
Bear

daj si malo proèitaj

(èlanak 237.)

Nedozvoljena igra na sreæu (èlanak 237.)

Reply to
KH