Klima uredjaj , problemi , uzemljenje i sl

Kao prvo zivim u stanu koji nema 3 zice u sobama tj nema uzemljenje nego samo fazu i nulu ...

Imam klimu spojenu naravno u tom slucaju bez uzemljenja , a i na istu zidu uticnicu jos i PC... Problem je sto suko (razdjeljnik) ima naravno zemlju i zemlja svih utikaca je spojena ZAJEDNO :

U tom slucaju ako klima crkne ja imam 220 V na kucistu od PC ja !! .. Pa mi se cini da bi bilo pametno "odrezat" zemlju na kabelu od klime...

Zanima me joso vaj drugi nacin.. na starijim zgradama nema zemlje ali su radi nulovanje tj zemlja i nula se spoje zajedno:

DA li bi bilo pametno spojiti u ZIDU klemu od zemlje na uticnici sa NULOM ???

Nadalje problem je i sk lima uredjajem od nedavno:

Klima je klasicna s klasicim komprsorom(ko iz frizidera) (nije inverter)

Klima ima releje koji rade DVA ©KLJOCA prije nego se kompresor ukljuci .. zadnje vrijeme se dogaða da nakon dva skljoca komoresor ne proradi , pa nakon toga opet se ponavljaju dva skljoca...

Obicnio pro radi iz druge ili trece .. kadkad ne proradi iz 10 pokusaja i onda klima zblokira .. treba je "restartat"

PRETPOSTAVLJAM da nije problem u kompresoru posto nakon neuspjesnih skljiceva NEMA pada intenziteta zarulje , dok kad kompresor pocne raditi uvjek padne indenzitet zarulje kod paljenja posto ta vrsta kompreora treba jaku struju za pokretanje .. pa prema tome valjda je otisla sklopka ?.. makar mi je cudno zasto ne prpestne raditi skroz

Reply to
grizli

Koji je kuac elektri ???

Cudno kak PC radi kad SMPS je deklariran od 110-240 V imput

Mozda zato sklopka ima problema ? ako je 263V na uticnici pa motor potekne previse struje ?

Reply to
grizli

zanemarite ovaj post.... to je krvio smece od digitalnog mutiletra .. durga dva ka¾u 235

Reply to
grizli

I inaèe prièa¹ sam sa sobom? ;)

Reply to
pip

Podijeljena licnost. Svako malo mijenja nick -> Dre, 505 ili grizli, ... ali niti jedan od njih troje ne uspije sve reci u jednom postu ili ga napisati bez pravopisnih gresaka ;)

--
________
Pozdrav,

grizli = xnet news

505 = carnet

a .. zar nitko da mi odgovori o nulovanju ?

Reply to
grizli

èekaj. grizli æe.
Reply to
pip

mi

Klimu ustekaj u poseban steker, a PC u poseban.

Spajanje zemlje i nule u uticnici je vrlo los nacin nulovanja. Tako izvedeno nulovanje ce pri ispravnoj nuli raditi, ali u slucaju prekida nule kucista dolaze pod napon. Drugi problem su moguce struje izjednacenja izmedju uticnica koje izazivaju probleme s elektronikom spojenom na vise od 1 uticnice. Zbog ovih problema takvo nulovanje se koristi samo u nuzdi i izvodi se tako da se nula prvo spoji na kontakt uzemljenja uticnice a zatim na kontakt nule /da se izbjegnu losi kontakti/. Kod ovakvog nulovanja ne funkcionira FID sklopka. Ispravno nulovanje zahtjeva 3. zicu i od uzemljenja se razlikuje jedino sto spoj PE i N zice u kpo nije spojen i na uzemljivac.