kako se zove... (isto kupujem u _ZG)

onaj laser ili sonar... ne znam vi¹e, koriste graðevinari da mjere udaljenost od toèke a - b. upere u neki zid, stisnu i to onda oèita. do koje udajenosti to radi?

gdje to mogu kupiti u zg? ako netko prodaje, neka javi na mail.

Reply to
Eniac

Ima¹ trenutno u LIDLu, za 198 kuna, i ima jo¹ dodatnih funkcija

Reply to
piksel

thx, idem zvati...

Reply to
Eniac

ultrazvucni mjerac udaljenosti ili nesto slicno... Radi do nekih 40 metara, mozda.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu èuva, a ?ta èuva kacigu !??!?

popularno ga zovu "Disto" (mislim da Leica ima odavno model koji se tako zove, pa po tome = vjerojatno...)

Reply to
Bladerunner

Ako ti treba za posao, uzmi laserski. Npr. Bosh DLE50. Ili neki slican, daljina merenja 50m( greska max. do 1.5mm). Odlicno radi i sa staklenim povrsinama u koje uperis zrak.

SASA M.

Otvorio sam jedan u Lidlu. Mjeri do 15 m i ovaj koji sam otvorio je "fulao mjerenje" za kakvih 20 cm. Ima jo¹ dodatno laser pointer, te detektor drva, metala i vodièa pod naponom. Jo¹ i onda je bio nesipravan detektor metala pa sam ga vratio u kutiju

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

Ima i jeftinija, zelena varijanta istog Boscha koji mjeri do 20 ili 25m. 4x je jeftiniji, po sjecanju, nekih 700-njak kuna. Radi odlièno, bri¾an prema baterijama, precizan, malen. Raènunam ga pod najbolju kupnju alata prilikom gradnje kuæe. :)

//Marin

Reply to
Marin

Ako je ultrazvuèni (a vjerojatno je) ne vrijedi tih novaca. Dodatne funkcije su u rangu smijeha i neupotrebljivosti.

//Marin

Reply to
Marin

Jest

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

Upravo ta zelena varijanta ali mjeri do 50 m u Metrou

kosta nekih 600-700 kn

Reply to
burke

evo ja ga danas kupio prvenstveno zbog detekcije zica i cijevi u zidu... sto se tice preciznosti mjerenja udaljenosti mogu reci da je dosta tocan, nisam probao vece udaljenosti od 5m ali ovako je vrlo tocan... e sad problem je tamo gdje mi i najvise treba a to je detekcija zica i metala... zice u zidu nikako ne prepoznaje vec reagira naprimjer samo kad dodjem iznad prekidaca za svjetlo a cim se pomaknez prema gore odakle idu zice ne vidi nista... znaci problem mu je zbuka... za to mi netreba jer i sam vidim uticnicu ili prekidac na zidu... uredjaj nema karakteristike kao sto je navedeno... sutra cu ga odnjeti nazad u Lidl nek mi vrate pare... nemojte kupovati to smece...

pozdrav

Reply to
Fastah

Probaj zamijeniti. Onaj koji sam otpakirao nije mu radio detektor. Inaèe imam detektor vodièa pod naponom i metala iz Metro-a, kupio prije 2 godine za 29 kuna i bez problema nalazi vodièe u ¾buci

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

vratio sam, neda mi se isprobavati jel bude koji radio, mozda i bude pa mi crkne za dva tjedna a kaj onda... budem probal potraziti tak neki kavog si ti u metrou samo je pitanje jel ima jos gdje... koji je proizvodjac ako se za 29kn moze netko nazvati proizvodjacem...:-)... ajd ga poslikaj ak ti nije bed pa mi posalji na mejl da vidim to cudo tehnike...:-)

pozdrav

Reply to
Fastah