fotodioda ??

Dakle trebao bih spojiti fotodiodu na AD radi mjerenja intenziteta svjetla. Linearnost mi i nije toliko bitna, vec mi je bitno da za isti intenzitet dobijem uvjek isti rezultat neovisan o temperaturi (naravno sto je tocnije moguce sa sto manje komponenti)

--
Nema toga sto svabo moze napraviti, a da mi poslije ne mozemo koristii !!
Reply to

pa mores si kupiti ldr iliti light dependent resistor, s tim je stvar dosta dobra jer je vise manje linaerno, dioda je po mojem dobra ako hoces samo detektirati ima li svjetla ili nema jer kak velis nije linaerna komponenta

Reply to
¾eljko

problem i je u tome sto su ovi ldr iz chipoteke uzasni ... to se tek vidi dak ih pocnes koristiti za preciznije stvari (s vremenom mjenjaju karakteristike) vjerovatno im smeta svjetlo :))) a i relativno su skupi, pa da odma prosirim pitanje : zna li netko gdje kupiti postene ldr-ove po normalnoj cijeni ?? Inace nabavio sam mrak fotodiode koje se koriste bas za te stvari u profi uredjajima, al nemam blage kako to koristiti .... jel moze netko objasniti sto uopce radi fotodioda (smjesno, al zbilja ne znam) koliko ja znam regulira struju ?? i kako to najjednostavnije nakvaciti na A/D od pic-a (mozda neki current detector ili ...) Pozdrav grupi !

Reply to
HK (Hrvoje)

Pa, kolko ja znam, fotodioda se u kombinaciji sa operacijskim pojaèalom mo¾e koristiti u strujnom, i u naponskom naèinu rada. U naponskom naèinu rada napon na fotodiodi je nelinearan u ovisnosti o razini osvjetljenja, a u strujnom struja koju daje fdioda je linearno ovisna o osvjetljenju. Napon sa izlaza O.P. vodi¹ na A/D. Ne¹to o fotosenzorima sa fotodiodom ima¹ na

r_sect5.pdf

-- mnogi misle da ja radim rekoh sebi dobar ¹tos plaha narav eto to je od rada mi je zlo

Reply to
Zvonimir Luciæ