bu¹ilice, lemilice

kao prvo neznam kako idu te bu¹ilice za bu¹enje tiskanih ploèica (znaèi mal promjer svrdla i velike brzine), kakvih sve ima. zanima me koja je najbolja marka? kak se kreæu cijene? onda, npr, da li ima takva (stolna) bu¹ilica gdje mogu uèvrstiti i ploèicu u neki fiksator da ne bje¾i (èisto radi sigurnosti, o¹tetim li malo bakar ode sve u 3 pm)??

a lemilica, pa treba mi manjih snaga (za lemljenje komponenata na ploèici) znaèi 25-30 w. koja je naj marka? gdje najbolje kupiti ??? OSIJEK ili ZG??

hvala unaprijed!!!

Reply to
Joka

[...]

Vanc

da, jedino mi je frka ba¹ ta moja "mirnoæa" ruke. znam da je to totalno osjetljivo i npr znam da sam totalno popizdio kad sam sjebo bakar na 47/50 provrtu!! onda mi preostaje jedino neka stolna. a sad me zanima dal na toj stolnoj (osim ¹to je fiksirana bu¹ilica) mogu i predmet koji bu¹im uèvrstit? i jo¹ me zanima kolke su cijene takvih bu¹ilica

ruku

je

lemilo.

ploèici)