Susilica-senzori

Pozz. Radi se o susilici Whirlpool AWZ7466 nakon 7-8 sekundi od pocetka ciklusa iskljuci grijac i do kraja ciklusa puse samo hladan zrak, dakle grijac pocne grijati i nakon 7-8 sekundi na upravljackoj ploci upali se lampica 6th sense i iskljuci relej prema grijacu, zanimljivo je da lampicu ukljuci i na programima koji ne koriste 6th sense tj. u uputama je navedeno da na vremenskim programima funkcija 6th sense nije podrzana, u krugu kontrole nalaze se NTC-ovi (ELTH) typ279 T200 i (ELTH) 2790031 U, ima i dva termo osiguraca koji su ispravni posto se grijac ukljuci i grije. Po forumima sam nalazio kojekakve odgovore, neki su cak kupovali i novu elektroniku i novi grijac sa svim senzorima i problem je ostao isti. Nisam vidio da je itko mijenjao ovaj drugi navedeni NTC on se nalazi kod vrata za ubacivanje rublja unutar susilice i on je vezan na upravljacku elektroniku na NTC2 ulaz. Zanima me ima li gdje u HR za kupiti te senzore posebno. Ovlasteni servisi 0 bodova i njima je problem bilo sto dobiti, a kad dobiju to kosta. Novu susilicu si ne mogu priustiti ni na 24 rate tako da zelim probati ovako pa bar znam da sam pokusao. Vidim da se ti NTC-ovi koriste u puno uredaja tipa fen za kosu, mikrovalna.... pa ako netko ima ideju gdje i kako nabaviti neka javi. Hvala ! P.S. Slike na elektronika.binaries pod naslovom susilica.

Reply to
Magic

koristi desnu grupu koja je vremenska i nije pod utjecajem 6sense logike iako ima rje¹enja i za tvoj problem-privatno

Reply to
Tehnièar

Probaj izmjeriti taj ntc i probaj grijati/hladiti da li mjenja vrijednost,isto tako probaj zamjeniti taj ntc sa promjenjivim otpornikom.

Reply to
Manu

Pa napisao sam da se tako ponasa i na vremenskim programima, makar nebi trebalo. Nakon 7-8 sekundi upali 6th sense i iskljuci relej prema grijacu. Nema problema i za privatno, samo sto sam u VK, bili su serviseri iz okolice i prica ista, skupo, a pitanje dali je to to.

[...]

Probao sam ga mjeriti dok mi je jos bio u posjedu, posto su ga klinci sada izgubili ne mogu tocno reci vrijednosti. Reagirao je na grijanje i hladenje tj. mijenjao otpor ali ne u onim granicama koje sam uspio naci po forumima ukoliko su i one tocne. Mogu probati sa promjenjivim otporom, samo sto sad ne znam ni otprilike vrijednosti, probat cu ove s foruma.

Reply to
Magic

Reply to
sstop

Ak ti nista drugo ne uspije spoji grijac direktno bez regulacije.

Reply to
sstop

Mogu ti dati podatke samo ako ne tvrdoglavi¹ i javi¹ se privat napi¹i dugaèki broj sa naljepnice (12 brojeva) =poèinje sa brojem 8

Reply to
Tehnièar