Ponuda u CHIPOTECI !

pozdrav!

o èemu se radi ..... prije par dana kupio sam ne¹to u chipoteci u Osijeku za 375 kn, ali se ispostavilo da to nije ono ¹to je meni trebalo..... uglavnom poku¹ao sam to vratiti da dobijem lovu nazad, ali su mi rekli da ne mogu dobiti novce, ali mogu dobiti neku drugu robu u zamjenu, i da naravno mogu dobiti normalni raèun ili R1 ako je potrebno..... ali fora je u tome da se ja ba¹ i ne bavim elektronikom pa nemam tamo ¹ta kuppiti da mi bude korisnno ..... pa eto ako ima neka dobra du¹a, koj bi tamo trebala ne¹to kupiti za otprilike taj iznos novaca, mo¾e ne¹to malo manje a mo¾e i vi¹e - svejedno, bilo bi ljepo da mi se javi na E-mail, paa se dogovorimo da se negdje naðemo, platim cugu, i dogovorimo se za proviziju i to je to.... eto onda na e-mail (provjeravam ga makar 1 puta dnevno). snipped-for-privacy@gmail.com

P.S. nemojte zamjerit ako sam pogrje¹io grupu

pozdrav!

Reply to
konac

A da li ti je bilo jaako tesko napisati sto to je ili je to tajna

Reply to
Timon

Prema zakonu duzni su ti vratiti cash ako nisi dobio ono sto si kupio ili pak to sto si kupio ne zadovoljava ocekivanu kvalitetu. Mozes im prijetiti inspekcijom i na kraju istu i pozvati a mozes to napraviti cak i preko interneta.

burke

Osijeku

i da

tome

ude

e=B1to

e i

.=2E..

com

cumentID=3D503

Sve to pod predpostavkom da su ga zaj....i, a ne ako se on sam zaj...o, tj. kupio je nesto za sto je mislio da mu treba, pa to na kraju nije iskoristio.

Reply to
ztardik