Kako se zove element...

Kako se zove i da li uopæe postoji element koji sadr¾i dvije cenerice? Treba mi za za¹titu od AC prenapona, pa ako tako ne¹to postoji da znam pitati po bogato opskrbljenim i struènim Zg. duæanima. Ako ne budem tra¾io Zenner diode pa ih spojim sam. BTW dosad dok mi nije trebalo uvijek sam mislio da se to radi sa dvije Zenner diode mo¾da postoji neko drugo rje¹enje? Izum bi se spajao u paralelu sa AC tro¹ilom

Boris

Reply to
Boris Vuletic

trazi VDR ili varistor (ovisno za koji napon ti treba)

Reply to
Darko

Davor