k: lab ispravljaè 0-12v cca 0-2a

Samo da mogu kontrolirati mali elektro motorèiæ, ne igraju mi verzije koje imaju 3-6-9-12v jer mi treba i meðu volta¾a ponude na mail

imas u simelu od 0-15, 2A za cca 200kn

--
Raven
remove NOSPAM from mail

i mene zanima :)

Reply to
Boka

Reply to
bladeMAKNIrunner400

i sada, ti si prona¹ao to na tim stranicama?, ali ti je bio toliki problem staviti toèan link?

Reply to
Boka

evo lijeni......da se nemuèi¹......

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 4793 (20100121) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

ivica

tko bi to na¹ao :). nisam ni snimio tu kategoriju.

uglavnom, rekli su mi tamo da nemaju na skladi¹tu toga trenutaèno. da im nije ba¹ i¹lo. za tu lovu meni se ureðaj èini kao best buy. ako netko zna ne¹to slièno za tu cijenu nek se javi... :)

potpisa 4793 (20100121) __________

Reply to
Boka