Pretvaraè 12V/220V

Gdje bi se to dalo kupiti u ZG, treba mi tak da u autu mogu napuniti laptop, kameru, tu negdje 300-400 W, i molim eventualne preporuke da ne kupim neko smeæe.

Pozdrav, Zlatko

Reply to
Zlatko

Koje ti to laptope i kamere koristis kada im treba 300 ili vise wata ?

Reply to
piksel

Laptop ti treba max 50W, a kamera puno manje... Kupi mali pretvarac od 100W i dosta ce ti biti. Ako je pretvarac skup, tesko da je smece, a jos ako ima sinusni valni oblik izlaznog napona,... ma super.... Pozdrav!

laptop,

Ima u "èipoteki" 0d 150, 200, 300, 500 i 1200 VA ako se ne varam, i èak ni ciena nije bila za ubit se...

Pozdrav

Reply to
Dr.No

samo malo, na kolko volti radi punjac od laptopa ?, (odnosno na kolko volti ti radi laptop, mislim da je manje od 17 mozda bi se to dalo rijesiti nekako drugacije..).. pozdrav !

laptop,

Reply to
Hrvoje Kusulja

Dakle odgovor je jednostavan, univerzalnost. Laptop mi radi na 19V, a kamera na 8,4V, i ko zna ¹ta jo¹ kupim ...

Nije da to meni treba svaki dan, ali kad ti treba ...

I ono ispod 300W nebi i¹ao, nadao sam se da netko mo¾da ima konkretnih iskustava ...

Ipak hvala na odgovorima ...

Pozdrav, Zlatko.

volti

nekako

Reply to
Zlatko

imas za kupiti univerzalni punjac za laptope za auto za nekakvih 300 kn i na njemu mozes podesavati napon mislim da je struja do 1 A

Reply to
Redeemer

Pogledaj malo,prije tjedan-dva Kre¹o je nudio ne¹to slièno,mo¾da jo¹ uz lap uspije¹ napajati i hidrofor sa strane!

Pozdrav!

Reply to
mladi

Tocno, a i da mu treba takava pretvarac, ziher mu nece trebat 300W, pa nebu spajao frizider i vesmasinu na njega (osim ako ne odluci zivjeti u autu)

--

--==Zec==--

"Kad bih imao talenta-imitirali bi me; kad bi me imitirali, usao bih u modu; kad bih usao u modu, jednog dana bih izasao iz mode; zato je najbolje da nemam talenta!"

Reply to
Mystique

...evo npr. u Proaxisu mo¾e¹ kupiti UPS Powerware 3110 300VA, po specijalnoj cijeni: samo 149 kn

Mislim da je to fakat badava....

Pozdrav

kamera

Reply to
Dr.No

: Gdje bi se to dalo kupiti u ZG, treba mi tak da u autu mogu napuniti : laptop, kameru, tu negdje 300-400 W, i molim eventualne preporuke da : ne kupim neko smeæe.

Ako ces puniti kameru, laptop, itd. onda ti je manje-vise svejedno kakv je jer svi tu uredaju imaju SMPS napjanje koje daje stabilan izlazni napon bez obzira na ulazni.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

: Ako je pretvarac skup, tesko da je smece, a jos ako ima sinusni valni : oblik izlaznog napona,... ma super.... : Pozdrav!

Je, sinus je OK, ali za ovu primjenu mu ne treba - kad je SMPS u punjacima.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

: ...evo npr. u Proaxisu mo¾e¹ kupiti : UPS Powerware 3110 300VA, po specijalnoj cijeni: samo 149 kn : : Mislim da je to fakat badava....

Gdje je taj Proaxis? Moze neki broj telefona za nazvati ili slcino?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

:: Dakle, kad ides od Chipoteke (tj. Kenedijevog trga) prema Bukovcu, na :: drugom ili 3. krizanju skrenes desno. : : Ne ne ne... skrenes lijevo. Nesto me lijevo-desno muci u zadnje : vrijeme :)

Ah, dogada se. :) THX na ovome. Ma, samo adresa je bila dovoljna, lako se po karti nade, ali, ovak je jednostavnije.

-- Tihomir Krizan

Reply to

DHy,

imam ti ja jedan novi, veoma povoljno. Kupio sam 400 W i onda vidio dok sam dodao sve da trebam 1 kW i novi 400W pretvaraè mi je ostao.

Dobi¹ ga povoljno, na mail ako te zanima

lap

Reply to
Kre¹o Bukviæ