ASCI decoder

Pozdrav,

trazim po netu ali za sad bez uspjeha. Dakle, postoji li IC koji bi npr.

8-bitni broj prikazivao na displeju kao odgovarajuci znak po ASCI kodu? Moze li se to izvesti bez kontrolera i programiranja?
Reply to
Hani

8bitni broj u kojem formatu? NBC pretpostavljam?

Ako je NBC treba ti NBC to BCD koder i onda ga lako ispisujes na 7 segment.

Reply to
Mad I.D.

da probas s nekim epromom?

Reply to
Drazen Kunovic

Najkvalitetnije i najjednostavnije rjesenje je s mikroprocessorom.

Reply to
mike

Nije to! Imam serijsku komunikaciju, Signal je recenica znakova, kodiranih prema ASCII tablici u 8-bitni niz, brzina, parity i stop bit nisu bitni za ovu pricu. Putem hyper-terminala vidim sto zelim, to mi je u firmi dovoljno. Zelim sklopiti cim manji alat kojim mogu to isto citati na terenu. Dakle, ne

7-segmentni displej, vec nesto sto moze bar 30-ak znakova (slova, brojeva i dr.)ispisati u nizu. Meni izgleda kao da je netko vec trebao imati takvu potrebu, i da bi trebalo postojati nesto, mozda LCD s vec programiranim procesorom koji to dekodira?

Ako ne nadem sto trazim, ocito mi treba kontroler. To bi bio poveci korak za mene jer ne znam skoro nista o njima ili programiranju. Moze li onda par uputa? Koji tip je najprikladniji za pocetak, koji programator, software? Koja knjiga, ili site s uputama?

Mucho zahvalan!

Reply to
Hani

Ponavljam pitanje: upute za rad s njima? Tecaj, knjiga, site... Znam da ima toga na sve strane, nesto sam i citao o 8052 kontroleru, ali kako zapravo krenuti?

Hvala.

Reply to
Hani

"Hani" wrote in news:e6jksg$a8h$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr:

Posto neces takav cip nac, trebat ce to sa mikrokontrolerom rijesit. Ako ti se nece dat radit programator i ucit programirat mikrokontrolere onda mi se javi pa cemo za nekakvu odstetu to rijesit

--
makni 101 iz mejla
www.byte-lab.com

On Mon, 12 Jun 2006 13:58:11 +0200, Hani wrote: /cut/

Aha kuzim sada :)

Dakle ti serijski primas 8bitni ASCI code i zelis to ispisivati na nesto. Jedino rjesenje ti je mikrokontrolerom (uCPUom). On moze serijski primati podatke i upravljati s LCD modulom.

To sto ti treba nije tesko isprogramirati i napraviti no posto kazes da nisi vièan u tom podruèju plati nekome da ti napravi.

Vidim da ti se covjek vec ponudio. S njim se dogovori i to ce ti se brzo rjesiti.

Pozdrav !

Reply to
Mad I.D.

Ima¹ super tzv. displeja za kupca, veæinom su serijski, a ako mo¾e¹ uticati na to kako su ti formirane te ascii reèenice onda cijelu stvar mo¾e¹ prilagoditi displeju.

ili

Eh sad, ako ¾eli¹ na tom displeju napisati "Hani" onda mu mora¹ poslati prvo neka 3 znaka (ne sijecam se tocno koja, sve ima u user manualu), zatim to "Hani", i zakljuèiti sa chr(13). Ovaj displej (radio sam s njim pa se sijecam nekih stvari) prekrasno izgleda, veliki karakteri, pozadina plava, baudrate fiksno 9600 bps, te moguænost kreiranja do 8 user karaktera, mo¾e se posebno pisati u gornji i donji red... Svakako se mo¾e postaviti i neki mikrokontroler izmeðu izvora podataka i displeja, tim mikrokontrolerom mo¾e¹ filtrirati i/ili formatirati izgled ispisa na displeju, a mo¾e¹ se prilagoditi i brzinom, dakle mikrokontroler prima podatke na jednom baudrejtu, zatim ubaci kontrolne kodove, tvoj string i chr(13) na kraju, i sve to poslati brzinom 9600 bps.

Reply to
tonid

Mozda bi najbolje rjesenje bilo da uzmes HP48 kalkulator ili neki stariji PDA (Palm ili nesto slicno). Mogu se nabaviti za relativno sitnu lovu, imaju veliki lijepi LCD ekran, serijski port i hrpe gotovih terminal emulator programa.

Npr. za HP48

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

To mi se svidja. Zgodni su, rade bas ono sto mi treba. Opet bih bio sretniji da mogu sam tako nesto izraditi, pogotovo ako nesto ne bude radilo kako treba da mogu modificirati. Ako odustanem od programiranja, mozda to iskoristim...

Reply to
Hani

Recimo

:-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

IMHO ako onaj displej za kupca ne mozes spojiti 'direktno' nego moras izmisljati nesto sa mirkokontrolerom onda se nema puno smisla s time petljati. Danas se relativno povoljno mogu nabaviti mali alfanumericki LCD displeji (ASCII!) 2x16 znakova ili 2x30 ili koliko ti vec treba, samo ovi isto traze jedan mikrokontroler, jer imaju paralelan ulaz i mislim isto ih treba inicijalizirati. Koliko sam shvatio tebi u biti treba jedan mali prenosni terminal (bez tipkovnice)tocno? Ja bi se mozda primio toga da izmislim program za mirkokontroler i prototip terminalcica. Koliko znam postoje i serijski LCD display moduli koje bi vjerovatno mogao puno jednostavnije prilagoditi svojim potrebama, samo bojim se da nisu tako jednostavno nabavljivi niti jeftini

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Evo jedan linkic za SERIJSKE LCD displeje

Reply to
Boris Vuletic

Hvala na linku. Interesantna stvar, ali pise da ide samo na 2400 ili 9600. Meni treba 4800. Imat cu ga jos na umu, trazim nesto slicno.

Reply to
Hani

Da. Uglavnom za brzu provjeru komunikacije. Zna se desiti da jedan uredjaj "tvrdi" da salje podatke tog-i-tog tipa, a drugi da nista ne prima. Obicno je rjesenje donijeti PC i spojiti na izlaz prvoga, citati sto salje i pokusati analizirati zasto drugi ne prima. Ideja je sloziti alat za tu provjeru, i to takvih dimenzija da moze uvijek biti u torbi s alatom.

Inace, vec sam imao namjeru isprogramirati prvi kontroler, samo nikako da se odlucim na to. Nemam bas neku skolu, nisam nikad vidio nekoga kako to radi, itd. Zato se nadam da ce ovo biti dovoljan poticaj.

Reply to
Hani

Preporucas li ga?

Skinuo sam neki super tutorial za njega, ali sam se bojao da nije "pao u zastaru"...

Reply to
Hani

Da. Naravno ako si se odlucio za tu seriju procesora

Nije. Istinabog MCS51 serija je izmisljena negdje 1980 ali se jos uvijek naveliko proizvodi i koristi. Mnogi novi mikrokontroleri su u biti 'pojacane' varijante bazicnog 8051 sa dodanim periferijama vecom memorijom itd., osnovni set instrukcija i arhitektura ostaje ista

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Pa koji ti je to baudrate? Znam teoretski da postoji ali skoro nikad nisam vidio da ga neki uredjaj koristi. Cudi me da ti njihovi moduli to nemaju, siguran sam da su napravljeni isto kao i projektic koji sam predlagao standarni paralelni LCD + plocica sa mikrokontrolerom. Ako ti moduli imaju kvarcni oscilator, ja bih to rijesio tako da stavim kvarc duplo manje frekvencije(ili podijelim sa 2) i izaberem postavku 9600 koja ce onda efektivno biti 4800 :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Hm pa bas i nije aktivnost koju bi mogao nauciti gledajuci nekoga kako to radi, morao bi to malo 'studirati'. Ja sam i dalje zainteresiran da pokusam napraviti prototip za taj terminalcic, takvu napravicu bi mozda jos neko kupio

Boris

Reply to
Boris Vuletic