T: ispravljaè 12V 4A

gdje bi to mogao pronaæi ??? zg ....

treba mi jer je originalni ispravljaè izgorio na multiplexeru, isprobao sam mux i radi na stolnom labaratorijskom ispravljaèu na kojem mogu ¹telat amperazu, sve ostalo kaj imam da mi poslu¾i je za 2A preslabo ....

Reply to
mouse-zg

zdr

ma skupi su za popiz ....

Reply to
mouse-zg

pozz

Reply to
Commando

ima kaj jeftinije :D ???

Reply to
mouse-zg

Da. Kupi¹ najjeftinije AT/ATX napajanje na njuzima i za 20ak kuna. Stavi¹ vent na 5V i to je to. :-)

Reply to
drstoka

a i 19V su :-)... nabavi neki od starog LCD monitora...

pozdrav

Reply to
Fastah

Jedino ono ¹to ti veterinar u postu ispod predla¾e, ATX napajanje :)

pozz

Reply to
Commando

:D respect! :-)

Reply to
drstoka

:) izletilo mi, NHF

pozz

Reply to
Commando
Èekat æe¹ koji tjedan, ali sumnjam da æe¹ naæi jeftinije (po¹tarina je uraèunata u cijenu!):

Vox

probao ... neæe ni startat ..... kad odpojim trosilo radi, èim spojim, nema ¹anse... valjda neki protect mode.....

sad pokusavam nabavit ispravljaè od monitora

Reply to
mouse-zg

Da nije MUX taj koji je "priklao" napajanje? Koliko struje vuce dok je na stolnom napajanju? Da li se grije vise nego obicno? ATX ako je ispravan mora dati barem 50% onoga sto je deklarirano na njemu. Ja koristim jeftino (MS - 70kn novo!) ATX napajanje i bez problema goni zarulju 12V/55W, napajanje je deklarirano 10A@12V

Zoltan T.