K: kondenzatore

Trebam 3 kondenzatora 100uF/400V. Nisu klasicni polarizirani elektroliti niti startni za elektromotore. To mi svi nude. To su MKP kondenzatori.

Mozda netko sa grupe ima ili zna tko to prodaje u HR ?

Slika na hr.sci.elektronika.binaries

--
lp
Electron

Nekad davno ba¹ sam te kondenzatore koristio za ga¹enje thyristora u choperima za regulaciju DC motora. Oèito je i tebi bitan dU/dt, odnosno impulsne stuje od par stotina ampera. Ako ti je bitan ba¹ Arcotronics mogu provjeriti da li bi se kod servisera na¹lo par komada...

Za ne¹to bla¾e zahtjeve koristim Iskra MKP kondenzatore, osnovna namjena im je kompenzacija jalove energije, ali niti jedan nije otkazao pri strujama peek od 200 A. Iskru imam na lageru ako ti treba.

Pozdrav, Damir

Reply to
DZ

Hvala na javljanju Mislim da bi mogli odgovarati i ovi Iskrini. To je za jedan UPS koji pogoni trofazni motor od 7 kW i pripadajucu automatiku. Kako se krecu cjene ovih Iskrinih ?

Jedan kolega ce mi takoder provjeriti. Mogao bi nesto imati.

Javit cu se kad dobijem info.

--
lp
Electron