Da li ima negdje 2.5mm audio konektor

trebam muski stereo 2.5mm ali da je kutni. Svi imaju onaj klasicni a on mi previse strsi pa trazim onaj "L" kaka dolazi na slusalicama.

caca

aaaaa kaj èe ti tooo? :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Meni recimo nesto tako bi trebalo za Motorolu V980 ima ugradjen MP3 player ali ima taj debilni konnektor 2.5mm... Z

Reply to
zega

mi

ma ovo je na¹a interna fora.....kad god dodjem do njega u vemil.. i tra¾im nekaj..on ka¾e;...a kaj èe ti to??! :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

O lignjonu jedan pa gdje si...? Treba mi za moj MP3 player

caca

Cini se cool spravica? Kulike para? Di si ga nabavil? Z

Reply to
zega

Preko bare, 585$ + 10$ dostava u US, +4Gb PQI 150x SD kartusa za 95$ + 7$ njihov porez + 6$ dostava u US... cca 4200kn sa troskovima prebacivanja love. Budem napravio mali review sa fotkama kad ga malo izdrepam.

- tu je kupljen, sad vidim da je malo i skuplji
frys electronics SD kartica

Reply to
caca

Odi u bilo koji shop sa mobitelima i naci ces takav konektor na slusalicama za mobitele od nekih drugih modela Kasnije samo odrezes i zalemis kaj ti treba

Reply to
burke

njihov porez + 6$ dostava u US... cca 4200kn sa

malo izdrepam.

electronics SD kartica

A radi li to na americki sistem ili i u europi?

SioL

He he, pa oni su se opametili pa isto tako imaju GSM kao i T-scum... uglavnom uredaj je 900, 1800, 1900Mhz

Reply to
caca